onsdag 6 april 2011

Tävling !
l


Hej på er!


Dags för en liten tävling :)! Ni har möjlighet att vinna 3 st underbart vackra kryddkrukor med orden ROSMARIN - OREGANO - BASILIKA (en vinst = en och samma person vinner alla tre krukor). Vinsten kommer från min lilla butik. Så vackra i köket eller i växthuset! Värde 525 kr plus frakt.


För att vara med i tävlingen är det följande som gäller:


Har du en blogg så lämnar du en kommentar i detta inlägg samt länkar till tävlingen.


Har du ingen blogg så lämnar du en kommentar med din mailadress samt tipsar minst en vän om tävlingen.


Tävlingen pågår tom den 17/4. Lycka till !


Kram/Ansku

122 kommentarer:

Malin sa...

hej, jag tycker sååååå mkt om krukorna och hoppas på tur i utlottningen. Jag länkar från min Körsbärsblogg, kram Malin

Kerstin sa...

Ååå, de var vakre. Klart jeg vil være med i utlodningen :)
Kerstin

Madame Vit sa...

Jag länkar från min blogg =)
Dessa krukor har jag spanat in sedan du fick in dem. Men plånboken tillåter inte vad som helst som sjukskriven dock =( Nu håller vi på att packa för ännu en flytt =) Så dessa krukor med fräscha fina kryddor skulle göra sig utmärkt i vårat nya hem =)
Håller tummar och hoppas på tur!!!

Kram Fia

Anonym sa...

Hej, vilka underbara krukor. Jag vill gärna vara med och ska tipsa några vänner om utlottningen.
Hälsningar Anna

joakim.zander@hotmail.com

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!

Underbart fina krukor du lottar ut! Är självklart med och har länkat på högersidan av min blogg.

Hoppas! Hoppas!

Ha en fin dag!

Kram Sara

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej på dig!

Ljuvliga krukor :) Länkar i bloggen också. Håller tummarna hårt!

Kram Jenni

Anonym sa...

Hej!
Underbara krukor som hade blivit sååå fina på vår nya altan!!
Jag tipsar självklart vänner om tävlingen.
Kram Katarina O

Maria sa...

Hej!

Vill hemskt gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg.

Tack för en underbar blogg!

Maria

Anonym sa...

Hej!!!
Tycker verkligen om din blogg, du tar helt underbara bilder.
är gärna med och tävlar och har givetvis hänvisat mina vänner till din sida och din tävling :)

a_k_andersson@hotmail.com

Mvh
anna-karin

Anonym sa...

jag är gärna med och tävlar.tipsar på min facebook om din blogg/tävling
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Åhh så fina! vill gärna vara med och tävla och har tipsat en vän om tävlingen.
Mvh janni. jannimaya@hotmail.com

Tinis vita hem sa...

Fina krukor, de skulle passa bra med örter i på min fönsterbräda :) Har länkat från min blogg.
kram Tini

Mjuka sa...

Är såklart med i din tävling och länkar hos mig. 13 e kommentaren, hmmm, hoppas att det är mitt turnummer.
Kram Malin

Jolies mamma sa...

Hejsan!
Såklart att jag vill ha dessa underbara krukor.......
Jag länkar från min blogg.
Ha det gött.
Kram Mona

Annelie sa...

Vilka fina krukor! Skulle bli så FINA i mitt kök :D Jag länkar till min blogg.

Sofie sa...

De där krukorna har jag suktat efter länge, de är så otroligt fina :) Skulle verkligen pigga upp i köket med fräscha kryddor i.

Har givetvis länkat till tävlingen på min blogg!

Kram, Sofie

Vita huset 28 sa...

Åhh så vackra små krukor. Klart jag vill vara med. Länk ligger upp på bloggen.

Om jag har turen o vinna så måste jag ta mig i kragen o köpa hem färska kryddor som är såå fint o ha i köket, hihi vilken bra anledning va!

Kram Camilla

tilda sa...

Hej hej!
Jag vill hemskt gärna vinna dessa finfina krukor,skulle passa perfekt i mitt kök =)
Kollar in din härliga blogg och får lite tips och ideer!
Kramar Tilda

Doppa.nu - Amanda sa...

åååh.. Jag har ketat efter dessa! Jag är gärna med och tävlar! Länkar också! Kram

Bara jag.. sa...

Ska följa din blogg nu ÄNTLIGEN när jag öppnat min för allmänheten :)! Du har såå fina grejer..Jag vill gärna vinna dessa fina krukor! Tänker dela detta med många av mina fb-vänner samt länka i bloggen..om jag kan och vet hur man gör :)
Kram Linda

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Vem vill ej ha tur att vinna dessa söta,skulle va perfekt i mitt ny inköpta drivhus som snart ska monteras.
ha en bra dag kram victoria

VITA NYANSER sa...

De ser jättefina ut! Jag vill vara med i din tävling. Och du....vilket UNDERBART fiiiint reportage det var i Allt i Hemmet, fick den i lådan idag!

Kram L-L

jag länkar

Anonym sa...

Kivoja ruukkuja :)Osasinkohan mää nyt osallistua arvontaa? Toivotaan parasta :)
Marika

Anonym sa...

Hej,
Jättefin reportage i nya allt i hemmet, älskar ditt hem:)))))
Kram
Larisa

Fröken K och livet på landet sa...

Hej!

Oj, håller tummarna hårt att det blir jag!!! Har länge spanat in dessa underbara krukor (skulle vara ur tjusiga i mitt lantkök!)

Soliga hälsningar från Karin (har ingen egen blogg men tipsar på FB!

Karin.s.soderstrom@gmail.com

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, vilka fina krukor!
Jag vill vara med! Länkar från min blogg!

Kram Åse

Villa Carl Larsson sa...

Men wow vilken tävling. Dessa örtkrukor är helt underbara så detta tillfälle kan jag ju bara inte missa :) Jag länkar självklart från min blogg också. Nu hoppas jag på tur :)

Kram Josefin

AnnapåGrönkulla sa...

Otroligt vackra krukor! Jag är gärna med och tävlar :)
Har länkat i högra spalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Håller tummarna så hårt jag kan!

Unknown sa...

klart jag vill vara med, länkar oxå.

Kram Maria

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lantligt i smultronbacken sa...

Så härligt med kryddkrukor som har text på sig. Jag som alltid har färska kryddor hemma

Länkar så klart från mig

Kram Teres

Agnes sa...

Jag vill gärna vara med och vinna krukorna. De skulle passa perfekt till mina kryddor som jag drar upp från frön nu i köksfönstret. Tipsar en kompis om bloggen.

Villa Hemma sa...

Tjena ;)

Vilken lyxig tävling!

kram

Anonym sa...

Hej
Vilken mysig blogg här får man insperation!
jag vill gärna vinna krukorna har ingen blogg själv men funderar att kanske starta en
hoppas på tur Gunilla
gumuhr@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Vilka underbara krukor. De vill jag så gärna vinna och hoppas på turen:)
Har länkat på höger sida av min blogg

Fröken Fräken sa...

Åh, så klart att jag gäääärna vill vara med och tävla om de fina krukorna!
Läser bland de övriga kommentarerna att reportaget från ditt hem (som jag såå väntat på!) ska vara med i Allt i hemmet, hoppas att det stämmer, då ska jag skynda mig att köpa det numret när det kommer till affären.

emmelisvitahem.webblogg.se sa...

Åhh jag vill med vara med så klart ;)
Hoppas på tur och att dom kommer bli jättefina i mitt kök.

Länkat från min blogg!

kramar emmeli r

Madeleine sa...

Hej! Jag vill vara med och jag tipsar en vän. Madeleinec@hotmail.com

NerbyKatta sa...

Vilka vackra krukor! Dom skulle göra sig jättebra på min köksbänk ;)
Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Kram Katarina.

Livet i Gläntan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Idas och mina drömmar sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om de vackra krukorna. Jag länkar till dig!

Stor kram Jessica

Yosofine sa...

Vad fina! De vill jag gärna tävla om att vinna! :)

JoHaNNa sa...

jag är med :) jag älskar krukor i alla dess slag och texter i inredning så denna vinst vore perfekt för mej :)

här har jag länkat: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/3-st-krukor.html#comment

Malin - I min trädgård sa...

Oj vilka jättefina! Såklart vill jag vara med och jag har länkat också :-).

Nu håller jag tummarna!

Anonym sa...

Vill väldigt gärna vara med om din tävling i din fina, inspirerande och personliga blogg. Jag ääälskar din stil-). Njut av vår/sommar med bebis o trädgård!!
MVH brittlouise .lindgren@gmail.com

Kate Jernström Blomér sa...

Hej! Fina krukor!Jag tipsar några vänner och hoppas på vinst!

Kate

kate6@spray.se

Anette sa...

Hejsan
Guud vilka fina krukor klart man vill vara med o pröva lyckan :)
Länkar till min blogg
Ha en fin kväll
Kram Anette

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med! Fin krukor!
Jag länkar också.

Ha det gott, kram Marie

Jansson bygger hus sa...

SÅ fine, var inne å tittet på de hos deg, hadde passet perfekt på hyllen vi planlegger på kjøkkenet :) ha en god dag :)

Anonym sa...

Oj, vad fina! Kanske t.o.m. jag - som är "horticulturally challenged" - skulle kunna hålla liv i örterna nu.... Är blogg-lös, men har tipsat några kompisar.

Vårglada hälsningar, Ann

mammaann2@yahoo.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och tävlar om de vackra krukorna.
Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/17-april-vinn-kryddkrukor.html

Spacegirl_@spray.se

Unknown sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!
Länk ligger så klart uppe, nu ska jag bara hålla tummarna :)

Ha en underbar fredag och en lika underbar helg!
Kram ia

Emma sa...

Jag är med! Skulle himla gärna vilja vinna dom till min mamma som älskar blommor och kryddor och ja, det mesta som växer och är vackert. :)
Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/april/kryddkrukor-174.html och hoppas på himla mycket tur. :)

emmis_soet@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Vill gärna vara med i din tävling. Jättefina krukor och du har en så mysig blogg/hem.. Tipsar självklart mina vänner om denna tävling. Kramar/Sofi

sofi_fagerbo@hotmail.com

IKT i min vardag sa...

Den här tävlingen kan man ju inte låta bli, skulle bli så snygg på köksbänken ifall jag vann :)


Linda :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Vill ju så gärna vara med om utlottningen...
Kraam
Sanne

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
är gärna med och norpar en lott!!
Ha det bäst!! Kramiz<3
lotta.k3@spray.se

Anonym sa...

Nu när de äntligen är vår,
jag blommor och kryddor sår
Men inga passande krukor jag har
så jag hoppas förstapriset jag tar.

Tack för en fin blogg!

/Alexandra i Östersund
Alexandragr8@hotmail.com

Ps. Har tipsat ALLA i min maillista..DS

Anonym sa...

Så fina på min köksbänk...?

mari.utan.e@hotmail.se

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Vilken fin & mysig blogg, nu blev jag glad som hittade hit :) Klart jag vill vara med i utlottningen om dessa underbart fina krukor.. Skulle göra sig så fina hemma på vår köksbänk :)Jag har länkat med bilden på min blogg.
Ha en skön helg!
Kram Tilda

Love and be proud sa...

Hej jag deltar gärna! Länkar.
Välkommen till min utlottning du också!

Monicas vita drömmar sa...

Hej!

Åh de är ju så fina, vill jätte gärna vara med och tävla om dem

Länkar från min blogg och hoppas på tur :)

Vill också säga att du har ett sådant vackert hem och blogg:)

Kram Monica

Anonym sa...

Hej!

Är gärna med i tävlingen om de jättefina örtkrukorna.

Ha en härlig dag!

becca sa...

Hejsan!
Vilken fin vinst, jag vill gärna vara med och länkar från min blogg.
Såg reportaget i Allt i hemmet, jätte fint!

Ha en fin dag, kram Rebecca.

Himlavit sa...

Hej hopp, jag är väldigt gärna med och länkar även från mig :)
Trevlig lördag
Tessan

Jaana sa...

Jag är gärna med och tävlar om krukorna!
Har även länkat till denna tävling i ett inlägg på min blogg http://jaanasgottoblandat.blogg.se

Kram!

ejmis sa...

Jag är med!!
=)

http://ejmis.blogg.se/2011/april/tavling-6.html#comment

Carola sa...

Vilka fina kryddkrukor!
Vill självklart va med och tävla om dem.
miss_lissie@msn.com

tipsar om tävlingen på facebook

Gunilla sa...

Vilka härliga krukor de skulle verkligen pryda sin plats hos mig.

Jag länkar ochså.

Hoppas på en riktigt stor tur.

Ha det gott
Gunilla

A House With A View sa...

Vilken jättefin utlottning! Jag vill gärna vara med! Underbara krukor! Länkar från min blogg!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Hem ljuva hem sa...

Jag vill inte missa denna tävling om de underbara kryddkrukorna, perfekta ute på altanen i sommar. Faktiskt mina favoritkryddor också, passar till så mycket gott.
Kram Anneli

Mathilda sa...

Jag tar TVÅ lotter och har bloggat här:
http://mathildak.blogg.se/2011/april/tavling-4.html

Hoppas på tur, för dom va verkligen underbart fina!!!

Carita sa...

Hej, jag är gärna med :)

Länkat i sidmenyn: http://turkost.blogspot.com/.

Trevlig kväll!
mvh, Carita
turkost@gmail.com

Inga-Lill sa...

Väldigt fina krukor. Jag vill gärna vara med. Kanske får dem turen att pryda mitt växthus. Hoppas på det.
Må så gott och njut av våren!

famwarnil@hotmail.com

Anna sa...

Aaaas fräscha krukor! Känner att jag skulle vara väldigt lyckligt lottad om jag fick mina händer på dom! Har tyvärr ingen blogg man har redan berättat om tävlingen till tre kompisar!

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Jag vill mer än gärna vara med i din fina utlottning!
Jag gör allt som behövs och hoppas att ha turen hos mig! :)

Vad mysigt att ha dopet!
Jag tycker att det är så mysig med att göra o ordning barndopet och skönt att få en präst som är 2 språkig!

Ha en fortsätt bra helg!

Kram Sirpa

Ullis sa...

Vad mycket fina saker du har i din butik! De små krukorna är underbara och jag vill gärna vara med och tävla om dem! Jag länkar på min blogg.
Ha det bra!
Ullis

Lillan sa...

super söta krokor. skulle passa fint i mitt lilla köksfönster i vår med härliga färska kryddväxter.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/april/krukor.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!

Therese sa...

Åh! Jag är gärna med i din utlottning av de fina krukorna. Skulle passa så bra i mitt lantkök.
Länkar på min blogg och håller tummarna! :)

Mvh // Therese

Anne B. sa...

Tar gärna en lott. Har ingen blogg, men min e-post finns under sähköposti. Har mailat två kompisar om tävlingen.

ANNIKA sa...

Jag tipsar mina vänner och tävlar om de fina krukorna .
Hoppas nu på lyckan att vinna dessa underbara...
gustafsson.57@hotmail.com

Livingroom sa...

Oj så söta krukor. Gillar dem verkligen. Är usel på att odla upp örter. Men med dessa skulle jag kanske skärpa mej lite extra...
Länkar med bilden och hoppas på tur.

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen =) Jag har mailat mina närmaste vänner om tävlingen då jag inte har någon blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Lilla gårdshuset sa...

Åh dessa underbara krukor vill jag absolut vara med att tävla om! Hoppas hoppas på tuuuuuur! Länkar såklart.

Kramis/Heléne

liselotte sa...

Hej! Är jättegärna med och tävlar om dessa fina krukor, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/04/krukor-174.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anneli sa...

sååå fina
är med självklart
bildlänk hos mig
Kram

Ylva sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina krukorna. Jag har länkat från Huldans Blogg.

/Ylva

Gunilla Ström sa...

Hej!
Jättefina krukor!
Önskar deltaga i utlottningen.

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Zandra S sa...

Jag vill vara med!=)
Har länkat till tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/april/tavling-47.html#comment

Min mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är hemskt gärna med och tävlar om dessa fina krukor!

Min länk hittar du här:

http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/vinn-fina-krukor.html

Hildas hem - Sofia sa...

Åhhh, dessa vill jag hemskt gärna vinna. De skulle passa så bra på min nya hylla i köket.
Jag länkar med bild från högerspalten i min blogg.

Jag håller mina tummar!

Ha en fin dag!
//Sofia

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg.

Mvh Anna

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/kryddkrukor.html

carola(at)officefixarna.com

Syster Yster sa...

Fick länken till din fina sida från en vänninas blogg så nu hoppas jag på turen att vinna dom jättefina krukorna. Älskar nämerligen vita saker :-)

Fröken svår sa...

Jag vill vara med, här har jag tipsat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-anskus.html

rockbarnettavlar@hotmail.com

FruNeroLindström sa...

Vilken mysig tävling.
Den vill jag verkligen inte missa.
Ska länka direkt.
Ha en fortsatt bra dag,
Kram
Malin

Sandra sa...

Fin fina krukor. Hade passat jättebra i köksfönstret! :)
Har tipsat en vän om tävlingen.
s_barborg@hotmail.com
/Sandra

Jenny sa...

Hej Ansku!
Vilka ljuvliga krukor! De måste jag ta chansen att vinna!
Länkar med bild hos mig!

Ha en skön kväll!

Kraam Jenny

Helene sa...

Vilka vackra krukor! Och med namnen på mina absoluta favoritkryddor! Det här kan jag inte missa! Länkar från mig och hoppas på tur!
Kramar, Helene

Mia sa...

Hej!
Är glad o lycklig över nyfixat kök! Krukorna skulle passa toppenbra hos mig!
Tipsar min svägerska. De skulle bli (nästan;) lika fina hos henne...

Mia
valo@live.se

Anonym sa...

Åh, jag skulle bli överlycklig av att få pryda mitt kök med de fina kryddkrukorna! Håller alla tummar jag har!
Allt gott!
Anna I

vitadrömmar & små kottar sa...

Hejsan!
Åh vilka Ljuvliga Krukor!
Skulle passa in till vårat nya lantliga kök som snart är färdig! Jag prövar lyckan och länkar även från min Blogg!
Stor kram från eleonor

Essay_writer sa...

I hope I have been part of this

Susanne sa...

Hej,,så vackra och många som vill vara med,,men jag försöker ändå..Länkar hos mig o håller tummarna..Susanne

20-talshuset sa...

Jättefina! Va kul med utlottning. Jag är gärna med och länkar från 20-talshuset. Nu ska jag kika in i din butik. Kram Anna

Marie sa...

Åhhh vad fina, länkar givetvis o hoppas på tur, kram

Lena/isklockan sa...

Vill gärna pröva lyckan i din fina utlottning. Jag har länkat på min blogg.
Kram

Anonym sa...

Hejsan
Hittade dig genom annan blogg och har varit inne och kikat i din butik. Kommer att handla väldigt snart.
Underbara krukor som jag skulle använda nästan jömt
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Felix sa...

Vilka fina krukor! Jag är gärna med och tävlar om dem! Jag länkar från min blogg, och håller nu tummarna!

Vårhälsningar
Elisabet

Millan sa...

Jag vill också vara med...Jag har länkat med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

ååååååååå sa...

ojj vilken tävling! Tycker de där krukorna är så fina. Så jag måste ju bara göra ett försök! =)

Länkar från min blogg!

Kram Verra

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Ja tack!
Jag vill mer än gärna pröva lyckan i din fina utlottning!
Skulle sitta som en smäck hos mig! *ler*
Länkar så klart och hoppas på TUR!
Kram Mimmi

katarinasten@hotmail.com sa...

Hej, hej. Otroligt vackra krukor. Har precis börjat på grodd i mina kryddor och suktar efter att få sätta kryddor i dessa krukor istället =) Tipsat tre vänner om denna tävling=) Kram

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill vara med! Det ar en sak jag verkligen behover i koket!! Jag Har tippsat har: http://barbados.blogg.se/2011/april/17-april-fina-krukor.html

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla :) Har länkat i högra sidospalten på min blogg!

häls. F

johanna sa...

helt underbara krukor. i mitt nya kök skulle dessa göra susen. Att kunna sätta färska örter och ha dem nära till hands i fina krukor!
har redan tippsat en vänn om din sida. det finns så mkt fint....
johanna

Hanna sa...

Härligt våriga krukor som hade passat så bra i mitt växthus.
Här länkar jag till din blogg.

http://onmywings.blogg.se/2011/april/tavling.html

Hanna
Eriksson248@hotmail.com

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Klart jag vill vara med i tävlingen:)

Jag länkar såklart!

Kram Susanne

Sofie sa...

Mmm vad snygga krukor!
Jag är gärna med, länkar från mig!

Sofie

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilket fint hem du har!Såg det i AiH... Mycket inspirerande! Jag vill såklart vara medoch tävla så jag länkar till min blogg! Trevlig söndag!
Kram Lisa

Anonym sa...

Hej! Är gärna med i utlottningen av dessa fina krukor. Du har en trevlig och inspirerande blogg!
Glad påsk, vänligen Tuula

Ardisia sa...

Hej! Jag vill vara med och tävla!

Kram Mia
Ps. Grattis till reportaget. Det blev jättefint!