söndag 17 april 2011

Som jag längtat.. .

Äntligen har vi en fristående klädställning i sovrummet, som jag längtat :)

Ha ha, så här har det sett ut på trappan sen fredags, rentvätthögar på väg till övrevåning :D Är det latmasken som bor här ;) Nej då, vi har ändå hunnit mycket under helgen, bland annat har jag oljat om golvet i tv-rummet plus att vi var en sväng till Karlstad igår.


Hej hej!



Bara en liten söndagshälsning!


Tånkte påminna att idag är det sista dagen och tävla om de fina kryddkrukorna!!!


Nu ska jag ut och fortsätta med kökslandet.. Olof håller på att rusta upp matkällaren (rivningsarbetet gjordes redan i oktober :))



Ha en fin dag i solen!!!



Kram/Ansku

3 kommentarer:

Felix sa...

Så kul att se reportaget hemifrån er. Jag ska leta upp en tidning...

Nu håller jag tummarna inför dragningen... ;-)

Ha en skön söndag!
Vårhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Kramar Stina S

Moodboardwithflowers sa...

Det svåra är ju att de suddas ihop lite alla stilar... jag har ju ett gammalt stenhus som inte ligger på landet heller så det känns det lite konstigt att köra på landet stilen fullt ut. Och köra på den lyxiga varianten, det har jag varken råd eller lust med. Hihi.. man lär ju ändra sig hur man än gör