tisdag 19 april 2011

Oliver idag och en annan dag..


Nybadad Oliver som klädde sig aldeless själv. T-shirt pompdelux, cardigan Petit by Sofie Schnoor

Så här såg Oliver ut i torsdags när vi skulle på en åktur. Skinnjacka + t-shirt HM, långarmad Gro company, jeans pompelux, skor Angulus, mössa Nova star.


Hej,



Kram/Ansku
Medans det är kaos här hemma, så bjuder jag några bilder på Oliver. I dag är det stor dag för honom. I kväll är det nämligen slutshow för säsongens Funky Kidz :) ! Det är nästan som man skulle vilja gå upp på scenen och dansa själv :D Godingen min börjar bli lite väl långhårig, så snart är det dags att klippa av lite..
Har förresten köpt en gammal Juno säng till lilla Alvar, så snart snart ska jag göra ordning lillrummet! Måste bara hämta hem sängen först samt måla det fina skåpet jag "fyndade" på blocket :)
PS. Igår vände lillen sig från rygg till mage , så här börjas det i tid..

Ha det fint!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad roligt att få se dem, de är så duktiga att dansa. Tror jag mötte dem Oliver och maken din i trappan på styrkan i Lördags.

Alvar har bråttom att börja röra sig för att hänga med brorsan tror jag :)

Kram Maria

Lilla gårdshuset sa...

Vilken cooling han är Oliver;).

Kramis/Heléne

LOPPISLIV sa...

En sån söt gosse!!! Kram P