lördag 2 april 2011

Sömnbrist


Gårdagens Oliver - först nybadad och sen lite senare under dagen på väg för en liten åktur. T-shirt, emilsjorta & cardigan Petit by Sofie Schnoor, jeans Pompdelux, skor Angulus, mössa Nova star.


God morgon!


Sköna helgen är här :) På fredagar brukar Oliver & pappsen vara med och spela innebandy mellan kl 18-19. I går somnade jag och lillen för natten medans dom var borta. Snacka om sömnbrist för mammsens del ! I dag känns livet lite lättare, ändå ammade jag typ tusenelvagånger inatt känns det som :) Fast sömnbristen hänger kanske lite ihop med Big Brother vardagar mellan 22-23.. och JAG VET ni behöver inte ens säga till, jag är alldeles för gammal att kolla på sånt.. :) Men jag råkade titta på ett "avsnitt" och nu är jag fast (innan dess hade jag "tjatat" på sambon att varför ska han kolla på sånt "dret ":)). Förstår inte ens hur jag lyckas att hålla mig vaken så sent..


Nu ska jag få mig lite frukost, sedan lite städning både i hemma och butiken :) Blir även att plantera lite vårblommor ute!


Hoppas ni får en riktigt härlig helg!


OBS Idag är butiken öppen mellan kl 12-15. Varmt välkomna ni som är i närheten :) !


PS. 1:a april igår - blev ni lurade ;) ? Under gårdagens åktur lurade söta Oliver oss två gånger. Först var det en spöke i skogen och efter att vi åkt en bit såg han en elefant på andra sidan av vägen. Och vi gick på dessa såklart ;D Vilken härlig ålder våran goa 4 åringen har! Man skulle att vilja spela in honom ett antal gånger!


KRAM


Ansku

4 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Jadu det är lätt att fastna i program som man egentligen inte vill se......
Han är så söt grabben!!!
Ha en skön lördag, skönt att du känner dig någolunda utsövd.
AC

dsign & inredning sa...

Hej Ansku!
Vilka fina bilder på lill killen! :)
Jag har beställt lite varor ifrån din butik och jag är super nöjd! TACK! :)
Så nu har jag laggt upp en länk på min blogg och lånat ett par bilder från din butik, hoppas att det var ok?
Säg annars till ;)
Med vänliga hälsningar Lena

Mitt söta lilla hem sa...

Vilken fin kille du har!!!

Bra klädsmak han han ju med:-)

Essay_writer sa...

cute little one