tisdag 1 november 2011

Norlie i butiken !


Hej på er!

ÄNTLIGEN har anlänt första barnkläder leverans till min lilla butik !! En del har säkert anat och många redan visst långt tillbaks att detta varit på gång. En "jobbig" graviditet kom mellan, men nu så :) Det var som rena julafton när jag igår kväll packade upp leveransen från underbara danska Norlie. Jag väntar även in en liten leverans från Petit by Sofie Schnoor! Båda två är en av de absoluta favoritmärken för mig gällande barnkläder.

Jag fotade plaggen från Norlie i all hast och allt finns nu i nätbutiken. Kommer att komplettera de lite större barnens kläder med lite "Oliver bilder". En del av storlekar finns endast en st på lager, så det gäller att vara snabb om man ser något man absolut vill ha ;). Just nu sover lilla Alvar med en alldeles ny bodysuit på sig :) Kläderna är SÅÅÅ underbart fina och verkligen toppkvalité!! 


Kram/Ansku

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad roligt! Ah, ibland kan "små" saker komma mellan!!
Hoppas det går bra med kläderna!! Kram!!

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ser verkligen fina ut och mjuka gosiga kläder till dom små...
Kanske till julklapp...mmmm...
Ha en bra dag!
Kram Lotta

Villa Björkenäs Backen sa...

Hei taas !

Ihanan ja pehmeän näköisiä vaatteita ja kuonnon väreissä ...
Kivaa ku saa leveranssin. Varmasti niin ku jouluaatto.
Hauskaa illan jatkoa!
Halein Sirpa

Kviddevitt sa...

Åh, kul! Lycka att få jobba med just barnkläder. En gång i tiden ägde jag min egen lilla barnklädesbutik och det allra bästa var alla kläder jag då drog hem till mina egna kids :) Norlie och Petit by Schnoor är väldigt fina och bra val!