onsdag 9 november 2011

Matrumsglimtar !

I matrumsbordet tinek skål i färgen latte. Jag väntar till butiken dessa skålar i grått och svart.

Ikea rottingfötolj med fårskinn och en Soul of himla kudde i färgen winter. Har en precis lika kudde i färgen zink som ska få vara här i stället (kuddfodralet ligger i tvätten just nu)

En "helt vanligt vardagsglimt". I dessa två rum finns gardiner på fönsterna som är mot vägen, vita längder från himla.



Hej på er!

Onsdag igen och Bonde söker fru ikväll, h ä r l i g t !  Jag och barnen har varit och handlat. Det blev ingredienser till ruccolasallad, kebab med strips, pizza och tacos, hmmmmm. Hur tänkte jag då ;) ?! Men gott ska det bli iallafall, tacos ikväll!!

Ovan lite glimtar från matrummet. Har länge varit lite småsugen på att måla väggskåpet svart, men jag får inget medhåll.. Då får det nog duga som det är!  Fast skulle vara fint som svart oxå :)

Imorgon får ni se bilder från vardagsrummet.

Kram/Ansku

4 kommentarer:

hagagården sa...

Så himla snyggt du har det,stil ret och fint.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Jätte fint har ni !
Så rent och harmoniskt.

Ha en fin kväll !

Kramar Sirpa

PS... VISST HAR hIMLA SÅ FINT TEXTIL ?

Anonym sa...

Såå fint!!!
Kram Camilla...

Annelie sa...

Vilka härliga bilder! Så stilrent och ändå mysigt. Rottingstolen från Ikea är så fin, men jag har redan ett överskott av stolar och fåtöljer, jag kanske får sälja någon...:) Trevlig helg! Hälsningar Annelie