måndag 14 november 2011

Skafferidörr



Hej på er !

Jag är sååå sugen på att måla skafferidörren med griffeltavelfärg. Innan Gorenjen flyttade in så hade vi kylskåpsdörren målat med griffeltavelfärg. SÅÅÅ praktiskt, och vi har verkligen saknat ett ställe att skriva alla kom-ihåg-saker! Extra viktigt just nu när jag är virrig och glömsk pga giftstruman. Har läänge varit inne på att måla just skafferidörren, men är lite rädd att det skulle bli för rörig känsla i köket! Den gröna lampan ska isåfall bli mörk mörkgrå !

Nu dags för en kopp thé innan det är dags att hämta Oliver från dagis! Hoppas ni får en riktigt fin start på veckan!

Kram/Ansku

3 kommentarer:

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hallojs!

Läckert med griffel färg, säljer dessa burkar på mitt jobb, kan säga att de går som smör, såå användbara till massor!

Ha en go start på veckan!

Kraam från mig på Tallbacka

mariasvitabo sa...

Förstår att det är svårt att bestämma sig! Snyggt är det i alla fall, och praktiskt;) Skulle själv vilja ha en griffeltavla el vägg i köket senare.

Angående vårt skåp så ska vi försöka få in det genom fönstret i Wilmas rum. Vad gör man inte för att inreda och få det mysigt;) Om det inte går så hör jag av mig!

Kram Maria

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ansku !

Hoppas att du får ordning på din sjukdom snart!
Jag är också så virrug och glömsk ...

Det vore inte dumt med en sån tavla.
Ska nog fixa en för det värsta jag vet är att man har massa lappar på kylskåps dörr.
Men ddt hamnar ju där ibland iallafall.

Vad fina ord du skrev hos Hedvig och Jag.
Håller med dig !sov gott ! Kramsr Zirpa