onsdag 2 november 2011

Finaste vintermössa !




Hej härliga onsdag!

Det är nästan som jag längtar till måndagar och onsdagar. Ensam mamma söker på måndagar och Bonde söker fru ikväll :)) Det är min TV-titting just nu!

Idag visar jag min finfina grå mössa från ChillNorway. Kombineras med billiga gosiga vantar från Monki. Mössan har jag sett hos ett par andra bloggisar också, bland annat hos söta Maria. Finaste vintermössan :)

Idag är det "sovrumsfix" som gäller, bilder kommer kanske redan imorgon..


Kram/Ansku

11 kommentarer:

Veera sa...

Jättefin mössa oh vantarna ser också fina ut :)
/Veera

Anonym sa...

Superfina inlägg, älskar varenda en:)
Kram
Lara

mariaemb. sa...

Gulliga du! :) Visst är den mjuk och skön!? Håller helt med dig, finaste vintermössan!

Spännande med sovrumsfix, ser fram emot bilder!

Ha en fin dag!
Kram Maria

mariasvitabo sa...

Har också köpt samma mössa! Så skön! Ska bli kul att se sovrummet:)

Kram Maria

Anonym sa...

Jättemysig mössa!
Va spännande att få se sovrummet när det blir klart,kan bara tänka mej att det blir super:D
Kram Camilla...

Teija sa...

No on joo ihana pipa! Ja tumput myös.

Hjemmekjær sa...

FOR en fin lue!:)
Å for en flott nettbutikk du har! Så gøy at du har fått både Norlie og Petit by Sofie Schnoor!! Digger de merkene!

Hvordan er det med toll og frakt til Norge...?
Liker nemlig mye i butikken din;D

Ha en fin fin kveld!

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hallå!

Vilket märke! Åh vilken mössa, skit snygg rent sagt!!!:)

Ha det gott1

Kramar från Tallbacka i Värmland, Årjäng

Annelie sa...

Vilken fin mössa, jag har letat och letat men inte hittat en till mig! Men den här!
Tack för dina inspirerande och fina bilder, på allt :-) Kram!

Kviddevitt sa...

Ja du, den där mössan är så himla fin! Vill jag också ha. Och en till Filli med :)

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Vad spännande ;)
Vad kul att få se.
vad fin mössan är. säljer du dom?
Vi är på jakt på en fin mössa till våran dotter. äldsta ;)
Vi hörs ! Halein Sirpa