onsdag 30 november 2011

Butik Anskus Kammare 4 år !
.
Maileg är en av de leverantörerna som jag haft från första början!


Hej på er!

T A C K  goa för era hälsningar i mitt förra inlägg!!!

Kom på att idag fyller butik Anskus Kammare hela 4 år! Fyra år sedan som jag startade nätbutiken, tiden går fort.. :) Detta ska firas med 25% på hela sortimentet i nätbutiken under onsdag - lördag denna vecka (erbjudandet gäller på alla nya beställningar inom Sverige).

Obs! Har inget rabattsystem på hemsidan, så följande gäller: väljer du förskottsbetalning, så mailar jag dig den rätta slutsumman. Vid faktura eller kortbetalning justeras slutsumman efterhand.

Ett ypperligt tillfälle att unna sig något fint! :)

Kram/Ansku

4 kommentarer:

Villa Tallbacka´s Home sa...

Hej Ansku!

Kära kära du önskar jag kunde ge dig en hel "säck" med trygghet och att ALLT ställdes tillrätta för dig/er!
Besöker din blogg varje dag, såå mysig, tänker på dig! Du verkar såå positiv och trygg, trots räddslan & ovissheten att inte veta!

Önskar all all styrka till dig! Bamse kramar till dig från mig!!!!!!!!

Anonym sa...

Grattis till din mysigabutik 4år!!!
Kram Camilla...

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll vännen!

Jag skrev ett inlägg på förra inlägget!
Oj så många kramamr jag vill skicka till dig och din familj!!!

Nu håller vi tankarna hos er och hoppas att det inte är det.
Och om så att det inte har spridit.

Allt styrka!
Försök att ta en dag is änder!

Tänker på er !

Kramar Sirpa

Färg Form och CO sa...

Ojoj 4 år, det är bara att gratulera. Jättekul! Vi får hoppas på 4 år till, minst!