fredag 11 november 2011

Arbetsplatsfix..
.

Arbetsbordet är inte klart, men jag piffar ändå! Har börjat lite smått att sätta upp bilder på sovrumsväggen vid abetsplatsen. Nu när jag äntligen har washi tejp! Bilder ur tinek katalog :)) TVn ska på väggen vänster om bilderna är tanken.
.
Fårskinnet jag köpte på Mårbacka har en så fin färg tycker jag! Passade så fint i sovrummet!


Halloj!

Inte så mycket som hänt här inte. Det blev aldrig några bilder från sovrummet eller vardagsrummet. Det får bli nån annan dag helt enkelt. Jag känner att jag hinner inte hälften av de jag vill. Någon som känner igen sig?

Ovan en liten glimt från arbetsplatsen. Kanske inte det ultimata att ha arpetsplats i sovrummet, men nu råkar vi inte ha något rum över, och så är sovrummet det största rummet i vårt lilla hus. Så det fick bli så :)

Blev fegis oc målade aldrig skåpet grafit grått. Skåpet får vara vitt ett tag till iallafall :)

Men Bestlite lampan vill jag ha fortfarande! Eller lampor. Bordslampan, men även vägglampor vid sängen.. (fast kommer förmodligen aldrig och ha råd!)..

PS. Ursäkta dålig bildkvalité!

Kram/Ansku

1 kommentar:

Ardisia sa...

Heippa Ansku!
Sama vika Rahikaisella -aika ei riitä oikein mihinkään kaiken pakollisen lisäksi.

Meilläkään ei ole työhuonetta, vielä. Mulla on pieni nurkkaus eteisessä (!!!), oma työpöytä ja nippelit ja nappelit, mutta harvemmin tulee siinä työskenneltyä kun ei työrauhaa ole. Mutta kun päästään yläkertaakin asustamaan niin varmasti sitten löytyy paikka myös työhuoneelle.

Mukavaa viikonloppua teille ja kiitos kun jaat inspiraatiota!
KRAM
Mia