söndag 30 oktober 2011

Ikea köp !




Gomorgon på er!

Utöver benbockar och julpapper/snör, följde hem en svart STORSELE rottingfotölj samt lite påfyllning av POKAL vinglas som Ikea återigen har i sortimentet :)  Nu har vi 12 st sådana vinglas + 6 st en annan lite större model som jag köpt för massa år sedan på noll54 i Karlstad. Jag är SÅÅÅ nöjd med rottingfotöljen. Den hamnade i matrummet där vi har även en svart kyrkbänk och svarta barnstolar.

Kvällen då jag hade ett bord vid modevisningen samt gårdagen i "gårdsbutiken" var lyckade, såååå GLAD! På lördag ska jag vara med på Julmarknad i Gustava, ska bli skoj!

Ha en härlig söndag och glöm nu inte att vara med i tävlingen längre ner här på bloggen. Ni vill väl inte missa chansen att vinna en så fin emaljskylt!!!!!


Kram/Ansku

4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Både tuffa ochh fina med korgstolarna. På Ikea kan man ju hitta. Tack för tipset om glasen.
Vad kul att dom har fått in dom. Nu ska jag till Ikea. Vill ha såna. Vi har kvar en sådan sen dom sålde förut.
Har använd dom till vardags glas och då var det nästan fest varje dag ;)

Ha en fin söndag !
Lycka till med Julmarknaden :)

Halein Sirpa

Kviddevitt sa...

Snyggt!

Hoppas få med mig sambo på Ikea-tripp i dag (för att förverkliga mina soffdrömmar. Tack för att du är ärlig vad gällande vit klädsel...) och några sådana här glas skulle i så fall gärna få slinka med. Stolen? JA!, bara jag haft platsen till den...

BelovedbyLinda sa...

Den fåtöljen har jag kollat in dock får den inte plats här hemma just nu, synd för den är riktigt fin :( Glasen måste genast spanas in!

Ha en mysig kväll!

Kramar Linda

Kviddevitt sa...

Hej du. Ang. Soul of Himla i svart. Jag köpte mina på hvitavillan.se. Färgen heter Khol. Kram!