onsdag 26 oktober 2011

Tävling !




Hej !

Dags för en härlig tävling :)  Jag har fått äran att ge er möjlighet att vinna en otroligt fin klassisk nummerskylt i emalj från RAMSIGN. Vinnaren får välja en valfri husnummerskylt i valfri stil, med 1-5 siffror och vilken som helst av de tillgängliga storlekar som finns.

Själv vann jag en sådan i januari och är SÅÅÅ nöjd med den finfina nummerskylten. Du hittar de olika nummerskyltarna HÄR.


För att vara med i tävlingen är det följande som gäller:

Har du en blogg så lämnar du en kommentar i detta inlägg samt länkar till tävlingen.
Har du ingen blogg så lämnar du en kommentar med din mailadress samt tipsar minst en vän om tävlingen.

Tävlingen pågår tom söndag den 6:e november.

Lycka till !

Kram/Ansku

33 kommentarer:

Christine Lundgren sa...

Hej åh perfekt med siffran 35 till mitt nyköpta hus får nyckeln på fredag hoppas hoppas!!! Kram Christine

Fröken K och livet på landet sa...

Oj, himmel vilken finfin tävling! En vacker 7:a skulle inte vara fel på vår nybyggda villa! Håller tummarna! Har tyvärr ingen egen blogg men tipsar på facebook! Tack för att du delar med dig av ert underbara hem!

Bästa hälsningar Karin

Anja sa...

Håller tummar o tår för en 81 skylt blir min!!!

Heja heja heja!

anjapalm1@hotmail.com

Kram! Anja

Ardisia sa...

Jag vill va med!
Nummer 81 ;)


Kram Mia

Anonym sa...

Elsker bloggen din:)
Nydelige skilt:)Har tipset mine 2 søstre:)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Anna F sa...

Hej! Skulle gärna vinna en skylt med nummer 28 på till Vita Huset som vi får nycklarna till på tisdag. Vårt första egna hus!

Jag har ingen egen blogg men tipsar om tävlingen på min Facebooksida istället.

Mvh

Anna (anna.fahlstrom@telia.com)

Anonym sa...

Åh, nu håller jag tummarna för att vi vinner - vi har tittat på lösa siffror och annat rätt länge nu och inte hittat något som duger! :)

Har ingen egen blogg men tipsar en vän på annat sätt!

Hälsn Kristine i Bollnäs

kristine@lenninge.se

Hagbacken sa...

Vilken fin tävling, det var längesen jag provade lyckan men NU tänker jag göra ett försök :)

Länkar direkt :)

Bland blommiga kaffekoppar och udda pinnstolar... sa...

Jätte härlig blogg som jag hittade av en slump men som kommer bli en favorit. Vill gärna tävla och länka dig på min blogg =) KRAM Karoline

Julida sa...

Har länge letat efter en snygg siffra att pryda huset med men inte lyckats hitta någon! Hoppas nu på stooor tur!
Har ingen blogg men tipsar en vän!!!

/Ulrika B

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en fin skylt.
Charlotte i Borlänge

Hemma hos Razzel sa...

Det vore en toppenvinst för mig eftersom brevbäraren klagade förra veckan på att mitt husnummer syntes
för dåligt!

Länkar från min sida för att öka oddsen!!

Anonym sa...

Ååå,jag hoppas att vinna denna vackra emaljeradeskylten!!!
Kan behövas en vacker skylt med siffran 13;D
Kram Camilla...

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Jag vill vara med ;)
Nummer 1... jag har också blivit tillfrågat om att ha utlottningen.
Jag ska ha den snart men jag kan ju inte vara med i min egna utlottning.
Därför ska jag testa turen hos dig!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Du har ett otroligt "öga" för stil och inredning, tack för din blogg. Jag har tipsar flera av mina kompisar om din sida och tävlingen. Skulle bli jätteglad ifall jag hade turen ätt vinna!
Sköt om dig! Maria från Hökmark

Akirlu sa...

Hej! Besökte din fina butik igår. Vill gärna vara med i tävlingen och kan då förhoppningsvis vinna en 3:a till huset. Jag rekommenderar gärna mina vänner att besöka Anskus Kammare. Hälsn Ulrika, ulrikasvensson@gmail.com

Anna Longén sa...

Gissa om pizzabudet skulle bli överlyckligt om vi hade en siffra på väggen så de slipper åka fel varje gång de ska till grannen :-) En snygg emalj3:a skulle sitta som en smäck på vårt nymålade vita hus.

Tipsar alla jag känner om din fina blogg och affär.

anna.longen@telia.com

Kram kram

Anonym sa...

Jag är gärna med!
Har tipsat muntligt;)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/6-november-vinn-en-nummerskylt-i-emalj.html

Spacegirl_@spray.se

Det Vita Drömhuset sa...

Hej.
Åh, så länge som jag önskat mig en sådan skylt till vårt hus. Nr 12!
Nu håller jag tummar och tår!
Länkar från min blogg.

Kram Åse

Jenny sa...

Åh, så fin tävling!! Är gärna med och hoppas på vinst!! Länkar självklart från bloggen!!
Numret skulle bli 8 eller 19, beroende på... ;)
Ha det!! Kram Jenny

Monika O-sson sa...

1 lott. Tipsat två väninnor. Jag skulle behöva ett husnummer till sommartorpet som har nummer 5.
Varm hösthälsning från Monika empty_heart@live.se

ansku sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Hej Ansku!
De är så fina de där emaljskyltarna!
Jag är gärna med i din utlottning och tar en lott tack!


Vilka underbara barnkläder du fått in i butiken förresten!

Kraam Jenny

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Ansku..
Jag vill jättegärna delta i din utlottning och länkar från min blogg :)
Ha en fin dag.
kram
Jessica

Anonym sa...

Hej jag är gärna med. En lott. Tack

ejmis sa...

Jag är med!!
=)

http://ejmis.blogg.se/2011/november/tavling-1.html#comment

Vintage living sa...

Mukana kilpailussa! Linkitän blogiini. Tarvittaisiin numero 1052...

Satu Pysselblogg ! sa...

Underbar skylt, skulle passa så bra med siffran 3, länkar naturligtvis till dig!
Kram Satu

Anonym sa...

Jag är med=)
Tipsat kollegorna;)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anders sa...

Jag e med. Ifall jag vinner; Då slipper brevbärarn klaga. Jag tipsar!
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Angelica Little Corner of Crafts sa...

HInner jag?! Jag är gärna med på en lott!!
Ha en skööön söndag! Kram!

Fru B sa...

Hejsan! Det är klart jag vill vara med i din tävling!