torsdag 13 oktober 2011

EMU Australia

Hej!

Vill bara tipsa er att ni kan fynda EMU skor för halva priset hos underbara Sköna Clara. Camilla som äger butiken skickar även till Sverige :) Själv passade jag på att köpa ett par chokladbruna STINGER HI samt ett par sandfärgade STINGER LO. Det sistnämnda lyckades jag dessutom att förhandla med mamma att bli en julklapp till mig från mamsen och papsen. Ibland har man tur :)

Liten uppdatering på mitt hälsotillstånd: än så länge har jag inte svarat så bra på medicinering. Men på nåt konstigt sätt vänjer man sig med det att man inte riktigt mår toppen! I dagsläget är jag iallafall en aning mindre svettig, andra symtomen sitter kvar. Jag kommer att remitteras till centralsjukhuset i Karlstad för scintigrafi samt finnålsbiopsi.

PS. Ni har väl inte missat att jag har den fina pläden från tineK på rea. Finns endast 2 st kvar på lager, så skynda fynda!


Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Tillägg: ring eller maila till Camilla (hon pratar både svenska och finska :)) för att få reda på vad som finns kvar på lager. Jag köpte mina förra veckan och det fanns många 37:or att välja mellan! Ni hittar kontaktuppgifterna på hemsidan :)

Kram/Ansku

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur hadlar man hos Sköna Clara? Jag hittar ingen webb-butik... :/
Toppen tips. Krya på dig!

/Malin

Anonym sa...

Tack Ansku! :)

/Malin