söndag 2 oktober 2011

Jag igen !

En suddig bild på gårdagens jag med en härlig ullig omlottskofta från Hunkydory! Jeans från Cubus.


Hej på er !

Så mycket mer mode än det här blir det inte, jag lovar.. ! Men hösten är ju en så mysig årstid, och stickat hör ju till :) Jag klär mig oftast i vitt, grått eller beige. Inga starka färger här! Brunt är ju också fint, men jag har fått "överdos" för några år sen och numera köper sällan bruna kläder..

Vilken härlig helg vi haft :)! Igår blev det först en långpromenad med Elmer i skogen och sedan utomhusfix. Dagen slutades med goa grannar hos oss, tack för en härlig em/kväll! Idag verandabygge för Olof och innemys för mig och barnen. En sväng till skogen blev det med grannen förut idag för att hämta granris och mossa. Ny ska det göras både höst/vinterfint utomhus (sommarmöblerna är fortfarande kvar iträdgården) :). 

Imorgon fyller Oliver hela 5 år! Vi ska fira med barnkalas till helgen! Ifredags fick jag hem Leilas nya bok: Happy cupcake! Pläddrade igenom boken lite snabbt igår.. Många varianter på cupcakes och whoopies :) Nutella Cupcakes låter himelsk gott, inte sant ? Måste testas förstås :)


Kram/Ansku

5 kommentarer:

Millas hem sa...

Klart du måste testa! =) Bakar här just nu och är riktigt fikasugen!

Ljuvliga barnkläder också i förra inlägget!

Kram Camilla

Söta Prickar sa...

Moro muru!
Anteeksi kun en ole kuullut itsestäni aikoihin...mutta olet ollut mielessä! Mitä teille kuuluu? Onnea Oliverille,iso mies! Me ollaan oltu ihan kiinni tässä maalauksessa ja ikkunan laitossa,mutta nyt alkaa eteisen tyhjennys ja alakerran lasiverannan tyhjennys ja siitä se taas alkaa tää sisä remppa ja spackelpöly koko talossa =) Eteinen on nyt niin kamala joten siitä tulee varmasti valmistuttuaan palkitseva tulos...vaikkaa visiot ei ole vielä selvät! Ois niin kiva tavata pian,entäs jos tultas teitä moikkaamaan? Muuten se päiväpeite on ihana,ostin Frejlle sellasen Tanskasta kesällä =)
Mukavaa huomis-juhlapäivää!
Halein Lotta

kjersti sa...

Hei Ansku,

Tusen takk for koselig hilsen:)
Jeg er alltid innom deg, men er ikke noe flink til å legge igjen kommentarer for tiden!
Jeg ser vi har veldig lik smak, være seg både interiør, mote og ikke minst barnemote:)
Denne helgen har jeg (net)shoppet altfor mye til min største gutt, som har vokst seg ut av alle klær;)
Har du forresten hørt om Popushop???
Kjøpte noen veldig tøffe baggy leggings, som jeg tror du hadde likt.
Kjempetøffe med en strikket cardigan, og skinnstøvler utover høsten:)

Masse til lykke med Oliver i morgen:):):)

KLEM

Husprojekt Drömhus sa...

snygging där vad fint!!!

Halein, Tiina

Vendela sa...

Hejsan,
vad härligt att det byggs veranda hemma hos er. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela