lördag 9 januari 2010

Lite drömmar

Hej hej,


Det är så mycket man skulle vilja göra här i livet =) Så många olika ställen i världen som man skulle vilja upptäcka. Ett sådant ställe är Gotland och dit planerar vi att åka till sommaren.. har velat att åka dit flera år, men det har aldrig blivit av. Man hör alltid så mycket positivt om Gotland.

Skulle gärna vilja åka till Åland oxå. Har varit där på sommarläger när jag var 12 år och skulle vara kul att åka dit igen och se allt med vuxenögon! Min vän och hennes man var där några år sedan. Dom hyrde cyklar, cyklade runt Åland och bodde på olika stugor. Dom tyckte det var helt underbart.

En solsemester i slutet av året med goda vänner är oxå någonting vi planerar. Då gäller det att börja och spara på direkten.

Alla dessa ställen kan vi ju inte besöka på ett och samma år. Tyvärr finns det varken tid eller pengar för det. Får se om det är något av de tre ställen som vi har möjlighet att besöka under året. Drömmer.. =)

Har ni några reseplaner?

Kram/Ansku

6 kommentarer:

Nilla Q sa...

Härligt att drömma!

Finns många ställen jag skulle vilja resa till, gtland är absolut ett av dem, har aldrig varit där.

Kanske blir det Frankrike för oss. Äldsta snen är historieintresserad och skulle vilja se invasionskusten Och får man råd skulle man ju kunna passa på att ta disneyland på samma gång!

Men vi får se, inget är bestämt.

Lycka till med era planer!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Gotland är verkligen ljuvligt! Vi planerar en resa till Italien där halva släkten bor. Men vi vill också resa till en många, nya ställen.. vi får se vad nästa "nya" resmål blir. Mvh Annelie

Engelska Villan sa...

Gotland är underbart!
God fortsättning på det nya året.
Kram Anna

MonaA sa...

Vi var med goda vänner till Gotland i somras! Hyrde ett hus mitt i Visby, vilket var kanon! Jag kan verkligen rekommendera Gotland, det var så mysigt och så fint! Rena utomlandskänslan hade vi när vi var där, det kändes som om vi var vid Medelhavet eller så! Så åk dit om ni får tillfälle och möjlighet!

Och drömmar det måste man ha, vad vore livet utan dem :-)!

Kram kram
Mona

[ c o y o t e ] sa...

Gotland, skagen, provance och Toscana mm mm...
Listan är lång.. men det är som du säger.. Det är ont om tid OCH pengar.. Toscana har jag vart i.. Lovade mig själv att flytta dit nån gång..hihi..

Kram Mia

C sa...

Hej! Gotland vill jag också åka till, det är mysigt. Jag bor på Åland, så dit behöver jag inte åka...;) Om det blir Åland och du behöver några tips så är det bara att höra av dig till mig!
Just nu skulle jag helst åka någonstans varmt... Ligga bredvid en pool och äta färska frukter...

Kram, C