söndag 10 januari 2010

Härliga söndag !



.
Hej på er,
.
Haha, märker ni att jag på gång på riktigt med bloggen ?! =) Jag är så förtjust i min nya kamera och måste bekanta mig med den! Det blir så lätt antingen för ljusa eller för mörka bilder.. man får testa sig fram helt enkelt!
.
Bjuder lite små glimtar från lillkillens rum idag. Har ändrat lite där, bland annat har den stora träsoffan fått flytta till butiken. Eller rättare sagt den är på väg dit =) Lillen har även fått en ny taklampa. Jag gillar kontrasten mellan svart och vitt, vi har varit inne på att måla en garderobsdörr med "skoltavelfärg" i lillens rum. Jag är inte riktigt hundra säker på det och ska fortsätta att fundera ett tag till.. Först och främst ska skolbänken målas vit, därefter är det lättare att se helheten.
.
Här nedan ser ni en liten försmak av vår första projekt 2010. Lillrummet på övre våningen ska renoveras klart. I februari kommer kakelsättaren och då ska även fortsättas med badrummet.


.
Så fint det är ute nu. Tror bestämt att jag och lillen ska åka pulka idag =)

Hoppas ni får en skön söndag!
.

Kram/Ansku

3 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Hej Ansku.

Vilket fint polkrum dein lilla Olover har.
Var komer dom fina pojk kläderna ifrån?

Spännande att få följa badrummets förvandling.

Kram /Marit

Jenny sa...

Hej Ansku!
Åh vad fint du har gjort det i Olivers rum (och ett sånt fint inramat foto på honom, han är en riktig sötnos!)

Har säkert sagt det förut men jag älskar din inredningsstil Ansku!! Preciis så jag skulle vilja ha det:)

Ha en trevlig kommande vecka!

Kram Jenny

sara på hedepipan sa...

Å fina bokstäver. Ja jag gillar också det svart och vita, kolla in min nya mublering så förstår du.
kram