lördag 16 januari 2010


Hej på er,
.
Kikar in en snabbis och önskar alla bloggare en trevlig helg!
.
För min del är det först lite lillrumsrenovering/planering och sen en del butiksjobb som står på dagens schema. Till helgen är det Formex mässa vilket innebär en Stockholms helg för mig & sambon. En del beställningar inför våren/sommaren är redan ordnat och resten ska planeras på mässan. Vi ska försöka hinna med ett besök på Laura Ashley oxå, det är ett tag sen sist. Dom har ju en del fint, våran lilltoa tapet kommer därifrån =)
.
Konstigt nog så har jag börjat toklängta till sommaren.. så sommartidningar har redan åkt fram =)
.
PS. mattan i föregående inlägg kommer från TineK..
..
.
Kram/Ansku

6 kommentarer:

Millas hem sa...

Önskar dig också en trevlig helg med mycket inspiration!!

Kram Camilla

Anonym sa...

Hei, siellä tapahtuu ja tehdään. Oi joi joi minä odotan kovasti meidän remontin alkamista sitten joskus. Ihanaa on suunnitella!

emilias gömmor... sa...

Samma här. Sommar och trädgårdstidningarna har kommit fram. Skönt att få mysa och längta till vår och sommar!

Kram Mimmi

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, jättefin och inspirerande blogg du har.

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Va kul att du kikade in till mig, blir så himla glad när nya bloggare hittar till min lilla blogg :-)

Ja, visst är bilden fin. Kände direkt att den måste jag bara ha. Tar en bild och lägger upp på bloggen så snart den är på plats.

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll//L

Anneli sa...

Hejsan.

Fin blogg du har!

Här gör jag nya besök och lägger upp den på min blogglista så jag inte glömmer bort.
Är det okej?

Ha det gott,
Kram Anneli.