fredag 1 januari 2010

God fortsättning 2010 !


Hej på er,
.
En liten nyårs hälsning från vintervit Finland =) Gårdagen firades på två olika ställen, först med mina kusiner och sen i goda vänners sällskap. Själv var jag chafför så jag mår prima idag =)
.
På bilden ser ni en finfin julklapp som lillkillen fick från finska Tomten. Ett par riktiga gammaldags finska "filtstövlar" (huopikkaat) ! I bakgrunden skymtar finlands vita ros (= finsk midsommarros) i vinterbeklädnad.
.
Snart ska jag kliva in i bastun =) Sen blir det middag med släktingar hemma hos mamma & pappa.. I morgon bitti bär det i väg till Raasepori att hälsa på min kompis T. På söndag fortsätter vi hem till Sverige..
.
Önskar alla bloggvänner en God fortsättning på det nya året!!
.
PS. Jag leder i backhoppning med hela 195 meter, jihuuuu =) !!!
.
Kram/Ansku

9 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Låter som ni har det mysigt... god fortsättning på 2010! Kram Marie

Jenny sa...

Hej Ansku!
Är allt lite avis på dig som är i Finland o har det så trevligt;)

Oikkein hienot huopikkaat!

Ha en trevlig helg och en GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Halein Jenny

Soltorpsgarden sa...

God fortsättning! Härligt med bastu! Kram Vivi

Jes/Vita villa vila sa...

Gott Nytt År kära Ansku! Önskar dig ett jättefint 2010!

Kram Jes

Tre rum sa...

Gott Nytt År!
Trevligt att hitta till din vackra blogg.Hit tänker jag absolut börja kika in.
T.Gredelin

VITA NYANSER sa...

Så fiiiint! Du tar så fina bilder!

Ha det bra!
Kram L-L

lindqvistsfyrarum sa...

Hej!
Jag har följt din blogg ett tag och nu startat en egen. Har lagt till dig på min blogglista. Hoppas att det är okej?
lindqvistsfyrarum.blogspot.com
Rebecca

annashusidingtuna sa...

Gott nytt år!
Kram Anna

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Låter som du har det riktigt härligt!!

God fortsättning!!

Kram Jeanette