tisdag 12 januari 2010

Återanvändning
.


Hej på er,

.
Denna fina reseväska fick jag av kära mamma under Finlandsresan. Reseväskan hade hon räddat innan en bekant till mina föräldrar hunnit att slänga bort den. Nu pryder den sin plats i lillkillens rum och fungerar som leksaksförvaring. Återanvändning som bäst! Och precis vad jag letat efter. Glaaaaaad :) "Skönheten sitter i betraktarens ögon", hihi.. Mattan är ny och den ska vi ha i blivande badrum.

.
Ha en fortsatt fin vecka !

.

PS. det var roligt att få ta del av era reseplaner så tack snälla ni som delade med er..

.

Kram/Ansku


9 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefin Ansku! Vad tur att din mamma hann rädda den från att slängas bort:)

Ha en trevlig onsdag,

Kram Jenny

Mjuka sa...

Jättefin väska! Men mattan tycker jag ser väldigt intressant ut!! Har du gjort den själv!
Kram Malin

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Såå fin väska! Snäll mamma du har! :)

Vad fina bilder du tar med nya kameran. måste vara så kul att prova sig fram !

Ha det gott!

Jeanette

helenesskolsida sa...

Jättefin väska! Letar själv väska eller väskor rättare sagt att stoppa diverse olika leksaker och annat i men än har jag inte funnit de med rätt utseende. Sökandet fortgår :-)

Heléne

annashusidingtuna sa...

Återanvändning är aldrig fel särskilt inte när det blir både praktiskt och snyggt.
Kram Anna

Anna-Malin sa...

hej.

tack för dina rara ord...
du har det så fantastiskt fint!

resväskor kan man väl inte få förmånga av.... ;)))

kram
anna-malin

Marits vita skrin sa...

Jätte fin väska. Jag har några stycken i garaget som jag inte har tagit tag i ännu. Nu blev jag inspirerad, tack.

Du, var kommer mattan ifrån?

Kram kram
Marit

Millas hem sa...

Jättehärliga de där gamla resväskorna och som du säger, perfekt till förvaring!!

Kram Camilla

LIVS LYST sa...

Gjenbruk er helt topp! Jeg digger å komme inn i din blogg. Den er skjønn!!!!

Ha en fin helg!
Hilsen Liv ;O)