fredag 8 januari 2010

"Morgondagg" inte speciellt vintrigt =) , men fint ord..


en söt liten ängel



Hejsan,

Kikar bara in en snabbis och önskar alla en skön helg!!

PS. Visst gav jag igår ett positivt halsprov med streptokock A, så nu äter jag antibiotika =) I det här fallet var jag verkligen glaaaaad att det visade sig vara en bakteriell infektion och fick behandling =) Har verkligen haft jättejätteont! I vanligt fall är jag missbrukare av cola light och har ej kunnat dricka nån cola nu på flera dagar.. har att försökt, men detta har ju inte gått - dricker annars typ 1 liter om dagen, minst =( Så då har man ont, och inte bara i halsen utan även huvudvärk =)! Nu väntar jag bara att behandlingen biter ordentligt och sen ska jag ÄÄÄÄÄÄÄÄTA, det "kurrar i magen".. !!!! =)


Kram/Ansku


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej ansku! Vilken fin blogg du har! Och heelt underbara krukor! du har samma namn som jag hade som ett smek namn när jag bodde i Finland, kommer nämligen därifrån..men har landat i västkusten nu :)annaleena

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hoppas pencillinen tar kål på alla baskilusker så du blir frisk snabbt!!

Trevlig helg!!

Kram Jeanette