fredag 29 januari 2010

Äntligen fredag !


Hej på er,

Tack söta ni för alla "krya på" hälsningar !! Har fortfarande pågående behandling mot halsfluss, den tredje kuren i sin tur =(. Känner mig bra i halsen, men är fortfarande lite "sliten i kroppen".. Nu har även lillen fått behandling för det var precis som jag misstänkte... det visade sig att även han hade streptokock A utan några som helst symtom..
.
Äntligen fredag! Känns så skönt!! Har haft mycket att göra i mitt sjuksköterska jobb och det har blivit några övertidstimmar under veckan.. I dag är jag och lillen hemma. Vi ska bara vara.. Med sorg i hjärtat lämnade jag min arbetsplats igår. På måndag ska jag börja på ett nytt ställe p g a omorganitationsändringar som sker inom kommunen. Kommer att sakna "svalorna", T A C K goa ni för de fina blommorna jag fick.. och för den goa tårtan förstås - ni är underbara!!
..
Har trösthandlat mig en ny degskål som jag klickade hem förut idag =) Vårkänslorna börjar vakna till så smått, fast än är det liiiiiite för tidigt! Vi ska ju ha svenska rallyt först här i Hagfors, sen får det gärna bli vååååååår....... =)
.
.
I kväll blir det chips & dipp som vanligt!!! Ska även mumsa med Mövenbick!!
.
Önskar er en mysig fredag!!
.
Kram/Ansku

12 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Chips och dipp lät ju inte fel... själv ska jag också festa till det ikväll. :)

Ha en mysig helg och hoppas du kommer trivas lika bra på ditt nästa ställe...kram Marie

PS. Tack för de fina sakerna jag beställde, alltid ett nöje att packa upp paket från Anskus.

Nettan sa...

Vilka härliga bilder, lite vårkänsla behövs i kylan! har oxå precis frisknat till efter halsfluss..inte kul å va sjuk!
ha en mysig helg!
Kram Nettan

Bygatan sa...

Vad kämpigt du haft det med halsen, hopas du får vara frisk sen efter kuren:)

Tråkigt med jobbet, tråkigt när man trivs så bra. Jag är ju också sjuksköterska och hoppas att beslutsfattare nån gång ska uppskatta vårt yrke lite bättre.

Hoppas du får en mysig fredagkväll...själv har jag laddat med chips & dip till let´s dance:))

Kram Lena

Annelie sa...

Jag får också vårkänslor av dina härliga bilder. Om jag inte sagt det tidigare så har du en väldigt fin blogg. Ha en fin helg! Kram Annelie

Husprojekt Drömhus sa...

Trösthandla?? Härligt, så ska det låta :) Fram med vårkänslorna, då frisknar man till fortare!

Jättefin blogg du har med superfina bilder, får ta ett djupdyk känner jag! Trevlig helg /hyvää viikkonloppua! :)

Johanna sa...

vilka vackra bilder! Man längtar såå till våren nu!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Skönt att du är bättre, inge roligt historia, det där!

Vilka jättefina krukor, är det Västergården?

Ha en trevlig lördag!
//L

Vintage sa...

Hoppas att du är bättre nu! Själv har jag åkt på ett jobbigt virus och varit jättesjuk i 2 veckor!! Ha en skön helg! Kramar Susanne

NeMa Design sa...

Hej, hej. Hittade in hit till din fina blogg av en slump....det blir fler besök vill jag lova!!
Vilka fina bilder du bjuder på.

Kram Malin ♥♥♥

PS. Vi har en liten ♥-tävling på G inne hos oss, välkommen in!!DS

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Vilken mysig blogg du har och vilka härliga bilder du visar!
Verkligen vackert.

Vill du vara med på utlottningen av en underbar stickad klänning i mohair och ull, så kika in till mig.
Kram
♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Madame Vit sa...

Paketet kom igår =)
Tack så jättemycket!!!
Kram Fia

Deko-Impressionen sa...

Hi.

I just love your blog. Your pictures are so nice. I can really relax by watching.

Have a nice day.
Katharina