torsdag 15 januari 2009

"Vintrigt" i vitaste vitt
Har märkt att det är många i bloggvärlden som börjat redan få vårkänslor. Men inte Jag. Nu vill jag ha vintrigt i vitaste vitt. Häromsist när vi var till Ikea handlades även nya gardiner till matsal och vardagssrum. Det fick bli vita längder i stället för hissgardiner. Tyckte det blev mer ombonad känsla och ännu vitare. Att så lite kan göra så mycket *fniss* Den här bilden är nog den "mest romantiska bilden" man kan ta hemma hos oss.. hihi

kram Ansku

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag köpte också dessa gardiner hos IKEA för någon vecka sedan och det blev såååå bra i vardagsrummet. De jag hade innan hade gulnat och var inte så fina, hade tröttnat på dom. Och vilken billig peng man kunde köpa gardinerna för sedan... IKEA är inte dumt ibland!
Blev jättefint hos dig!
Hälsningar Johanna

Anonym sa...

Vad fint du skriver :-) Gillar verkligen alla småtavlor som "Familjen" till handdukarna!

Åh!
Önskar man kunde det.

ansku sa...

Min Vita framtid, det är Ylva Skarp som skriver så fint inte jag ;)

Lisa Marklund sa...

Blev jättefint med de långa vita gardinerna och trappan sen - det är så vackert med vita trappor tycker jag :-)
//Lisa