lördag 3 januari 2009

Tävling




Nu är det dags för första tävling inne hos mig ! Ni har chansen att vinna 2 st lyxiga vita gästhanddukar från hannas storlek 30x50cm samt en bittermandel tvål som kommer från House doctor (den vita tvålen på bilden). Vinsterna kommer från min butik Anskus Kammare. Alla är hjärtligt välkomna att tävla, med eller utan blogg. För att vara med i tävlingen vill jag att ni lämnar en kommentar under detta inlägg. Om du har en blogg så länkar du även till tävlingen samt till nätbutiken Anskus Kammare, använd bilderna ovan. Om du inte har en egen blogg tipsar du 3 vänner om tävlingen/butiken. Tävlingen pågår tom söndag den 18:e januari, vinnaren dras på måndag den 19:e.

.
Lycka till !

/kram Ansku

103 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med! Har länkat både till blogg och butik.

Kram Marie

Pia sa...

Jeg er selvfølgelig med:-) Har länket både til butik og blog på min blog:-D Håber du får en masse besøgende til din herlige blog - det fortjener du:-)

Stor kram Pia

My home is my Castle sa...

Jeg vil og gjerne være med :)
Og selvfølgelig linker jeg til deg ;)
Nyydelige gaver :)

Klem,Kari

Anonym sa...

Klart man vill vinna vackra handdukar! Har länkat till blogg & butik och hoppas nu på tur. :)

Anonym sa...

klart jag vill vara med.. fin blogg du har :)

jag länkar såklart med :)

stor kram sara

På min gatan i stan sa...

Jag vill vara med. Ljuvliga priser! :-)
Länkar med!

Kram!!!

Nettan sa...

Är jättegärna med & länkar både blogg & butik ( fast den har jag sen förrut ) !
Kram Nettan

Hem och Lycka sa...

Är gärna med i tävlingen och länkar till Anskus kammare bland butiker och till tävlingen i högerkanten.

kram

DRÖMHUSET sa...

Är gärna med och tävlar :-)
Länkar i bloggen!
Måste få säga att du har ett så vackert hem!!!

Kram Sofie

Elina sa...

Vilket fint pris! Jag har länkat till både din blogg och butik.

Elina

Svenska inredningsbloggar sa...

Hej! Hittade hit via inredningsbloggar och självklart vill jag försöka vinna snygga handdukar! Länkar och hoppas på tur!

Malin E sa...

jälvklart vill jag vara med och tävla.Har länkat till dig från min blogg.
Kram Malin

Hallonmamma sa...

Vill vara med och tävla!Mvh Maria
maria@bjarenet.com

Mollymera sa...

Jag var inne på Hem och
Lycka och såg att det var utlottning på gång. Jag ska kika hur du har det. Jag har ingen blogg men pratar med kompisar.
Karamis Christina

♥ Fyra årstider sa...

Å, vilka ljuvliga priser..jag har länkat och klart.
Kram Lotta

Vit stjärna sa...

Sicken fin blogg du har! =o)
Självklart vill jag vara med och tävla, länkat och klart på högersida i min blogg!

Kram Anna

Jessica sa...

Jag är mer än gärna med och tävlar.
Länkar till tävling och butik.

*kram*

Mjuka sa...

År så klart med!! Länkar i båda bloggarna.
kraaam Malin

Anna sa...

Ja jag vill gärna vara med! Länkar till blogg o butik!

Kram Anna

S sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om fina saker!

susannasusanna75@hotmail.com

Märta sa...

Är gärna med och tävlar. Har tipsat mina vänninor.
angsgard1@telia.com

paula sa...

Hej
vill såklart vara med itävlingen
har ingen blogg tipsar tre vänner

mvh paula.bratt@telia.com

Anonym sa...

Jag är gärna med. Har tipsat mina arbetskamrater om din butik.

abackman66 at hotmail punkt com

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen ! LÄnkar till både blogg och butik !
Kram Anna

Anonym sa...

Oj, vilka bra vinster! Jag vill gärna vara med och tävla. Har länkat till dig i min tävlingsblogg!

Life Of An Angel sa...

Givetvis vill även jag vara med och tävla om dessa underbara saker

har länkat till både butiken och din blogg :-)

Kram Angelica

Anonym sa...

Klart jag vill vara med i din tävling, Ansku!!! Har ingen egen blogg, men jag tipsar mina kompisar bums om den. Det finns alldeles för mycket fint att bli inspirerad av i din blogg och butik ;-)

Kram! Heléne (h.lindkvist@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej,vilka sköna vinster :-)

Vill jättegärna vara med och tävla.
Har ingen egen blogg men är en flitig läsare och beundrare av andras ! Tipsar 3 vänner istället

Hälsningar Ulrika i Sandviken

ANNIKA sa...

Härliga vinster så jag vill gärna vara med och tävla .tipsar vännerna....kram Annika
gustafsson.57@hotmail.com

Liz sa...

Jag bara måste vara med i den här tävlingen för jag älskar doften av mandel.
Jag tävlar alltså och du har en länk sida till både din blogg och butiken.
Kram från Malmberget :)

Psst! om du åxå vill tävla så kika jättegärna in på min blogg för jag har massor av länkar till bra tävlingar och priser.
/ Liz

Livingroom sa...

Jag är självklart med. Länkar till till bloggen.
Ha en trevlig ledig dag,
Lotta

Nanna sa...

Jag vill vara med och tävla, har dock ingen blogg så jag tipsar vänner om butik och tävling!

Skogsdoft & havsbris sa...

Vi gärna var med och tävla om de fina sakerna! :)
Ha en bra trettondag! :)

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla. Lag länkar till dej

Sofie sa...

Är gärna med och tävlar! Har länkat till bloggen och butiken!

HWITA DRÖMMAR sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat till din blogg och butik!

Villa Carl Larsson sa...

Wiie vad trevligt med en sån fin tävling. Jag vill gärna vara med och jag har länkat från min blogg och länkningen till butiken finns redan sen tidigare :)

Kram

Inspiration i vitt sa...

hej Värmlänning, har inte varit hos dig förut men har nu hittat till dig så kul.
Vill gärna vara med i utlottningen av handdukarna, de är så fina.
Länkar med bild på min sida.
Kram på dig från en annan värmlänning/Ingela.

♥ Stines hverdag sa...

Jeg vil gjerne være med :) Lenke er lagt ut

Anonym sa...

Jag är gärna med! :) Har tipsat 3 kompisar också! :)

Rhodin sa...

Jag är en riktig tvål-oholic så jag vill verkligen inte missa de4nna tävlingen. Har länkat dig på min blogg, en länk för din blogg och en för din butik. Ha en underbar vecka. Mvh Terese

Anonym sa...

Jag är jättegärna med:) Har länkat:
http://sommarda.blogg.se/2009/january/tavla-om-2-stycken-gasthanddukar-och-en-tval.html#comment

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Va kul att du skrev hos mig så ag hittade hit :) Ville självklart vara med och tävla oxå så nu har jag länkat dig! Kommer tillbaka fler gånger och ska kolla igenom din webbshop sen :)

kram madde!

Cajsa sa...

Vill gärna vara med och tävla om dessa underbara saker! Länkar från min blogg! Håller tummarna!

Anonym sa...

Jag är jättegärna med! Har tyvärr ingen blogg, men håller tummarna ändå.



MAIL(om jag faktiskt vinner): cee-cee.h@hotmail.com

Unknown sa...

Klart att jag vill vara med och jag lägger givetvis in en länk
Kram Lotta

Anonym sa...

Vill absolut vara med. Tipsat tre vänner. Hälsningar Linda

Britt sa...

Åh! jag vill vara med!
Jag länkar.

Britt

Daniela sa...

Jag vill också tävla! :D Länkar senare, ska till tandläkarn NU.. *rusa*

Lena sa...

Hejsan Självklart vill jag vara med i utlottningen i tävlingen. Mysig blogg du har. Första besöket för mig men absolut inte det sista. Kram**

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla på din underbara blogg. Har länkat!
Kram Camilla

Heidi sa...

Klart jag vill vara med å tävla! har länkat på min sida!
http://vittsomsocker.blogspot.com/

Jättefin sida du har å så trevlig nätbutik!! Har lagt dessa bland mina bokmärken.
Kram H.

Tea Lady sa...

Hej!!
Fin blogg och butik!

Jag länkar självklart och vill gärna vinna.

Lena

Hannis sa...

Hittade hit via Hem & Lycka.
Och självklart vill jag vara med.Länkar från min blogg också.

Ha en bra helg//Kram Hannis

Anonym sa...

jag är med :D
http://zipzo.blogg.se/2009/january/entry-26787777.html#comment

Evas sida sa...

Självklart vill jag vara med o tävla om de fina vinsterna. Jag länkar tävling o nätadress på min blogg. Välkommen in.

Annelie Johnsson sa...

Här hittade jag en ny pärla i bloggvärlden!! Självklart vill jag vara med & tävla om så fina handdukar. Lägger givetvis en länk hos mig!!

Brunkullan sa...

Så ljuvliga handdukar och en doftande tvål vill man ju gärna vinna:)
Länkar i min vänsterkolumn!

Susanne

Lisa Marklund sa...

Jag är gärna med och tävlar om handdukar och tvål :-).
Länkar till Anskus kammare under rubriken Inspirerar till shopping och till tävling till höger i min blogg.
//Lisa

Sabina sa...

Härliga vinster och fin blogg!
Jag är gärna med och tävlar och länkar förstås.
Kram S.

Moa sa...

Men så fina saker detta vill jag ju jättegärna vinna.. *ler*.. Ha en skön söndag.. Moa

Moa sa...

ps.. har länkat också.. självklart.. Moa igen..=)

Blickwinkel sa...

Hej,
I am a german visitor on your Blog.
May I join in your competition?
Kram Esther

Anonym sa...

Har ingen blogg :-(

Men vill ändå vara med o tävla om dom fina handdukarna och den läckra tvålen.
Mailar därför länken till mina goda vänner :-)

kristinaduner@hotmail.com

Mamma-Mu sa...

Hej!

Jag tävlar gärna när priserna är så fina!
Länkar både tävling, din blogg samt butik på min blogg om jag får!

Mvh Mimmi alias Mamma-Mu

Anonym sa...

självklart vill man vara med i tävlingen.
Länkar självklart hit.
Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

vill gärna vara med och länkar både till dig och din butik:)

Malin - I min trädgård sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Jag har länkat i bloggen både till tävlingen och till din fina nätbutik!

Kram M

Anonym sa...

Hej,
vilken fin blogg. Vill gärna vara med och tävla. Har ingen blogg men mailar vidare till goda vänner!

Kramar Filifjonkan

Annas Lycka sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar. Har länkat till min lilla blogg.... Anna

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen.

Tipsar 3 vänner på direkten.

lena_girl84@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med om tävlar om de härliga tvålarna!!!
Har precis hittat hit - kul!
Tipsar flera om mina vänner som också gillar inredningsbloggar!
Hälsn Johanna

Busliv sa...

Jag har nu länkat till blogg & butik

Cajsas Faster sa...

Hej, jag gillar att kolla alla fina bloggar, och vill förstås tävla//Marie, bergadrottningen@hotmail.com

Hemma hos Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar om vinsten. Länkar både till bloggen och din butik via min sida.

KRAM Linda

Maria sa...

Jag är gärna med och tävlar om så fina priser! Lägger en länk till höger på min blogg.

Målargården sa...

Ja, sån lyx vill jag gärna vinna.
Fin blogg du har. /Eva-Mari

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din fina tävling. Länkar i min blogg både till tävlingen och Anskus kammare.
Ha en skön kväll
Tess

Anonym sa...

Har precis upptäckt dig och din mysiga blogg samt butik. Tipsar minst 3 vänner. Ha det bra, Victoria

vicki_holm@yahoo.com

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
självklart vill jag delta i tävlingen om så fina handukar och lyxig tvål.
Länkar direkt.

Vill också tipsa om en utlottning hos mig av väggord...

Kram Viveka

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen, härlig tvåldoft och fina handdukar är något som verkligen skulle sätta piff på mitt trista badrum.

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg om din utlottning, använt bilderna och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/january/tavling-i-anskus-kammare.html

passar på att önska dej en skön kväll också.

Fabelle sa...

Så klart vill jag också vara med och tävla om detta fina pris! Har länkat i min blogg!

Anonym sa...

Hej!
Har redan skrivit ett inlägg men ville bara komplettera... läste nog lite slarvig och trodde det "bara" var tvålarna man tävlade om men så insåg jag att det var fina handdukarna också!
Ville bara förklara mitt konstiga inlägg ovan...
MVH Johanna af K

Barn & Inredning sa...

Ååå tänk om jag hade fått vinna detta...vilken lycka.
Jag är gärna med på denna tävling :)

Länkar till min sida-

Kram Malin

s.m.i.l.e sa...

Åh...jag älskar bittermandel! Jag håller tummarna i din tävling.

s.m.i.l.e sa...

Åh...jag älskar bittermandel! Jag håller tummarna i din tävling.

maxell sa...

Vad jag gillar de där "sigillen" i tvålarna. :)

Jag är gärna med och lottar och har länkat från min blogg.

gamla skolan sa...

Hej ! Hittade precis din blogg ,vill gärna vara med i tävlingen och länkar givetvis från min blogg . Kramar Susanne / den gamla skolan

VI PÅ ÅSEN sa...

Vill också vara med o tävla ;-)
Länkar!

Alice sa...

Jag är med och länkar under dagen!

Anonym sa...

Vilka vackra tvålar!!!
Klart att jag är med och tävlar om dessa härligheter!
Ha det gott!
Erika

Anonym sa...

Jag försöker anmäla blogg nr två också så avgör du om jag får två eller en lott?=)

Ha det gott!
Erika

PS Jag vill ju så gärna vinna.

Nanna sa...

Jag vill vara med! Har ingen blogg så jag tipsar vänner :-)

Vitt och nött sa...

vill gärna va me å tävla! så fina vinster!

å nu hittade ja ju hit tack vare din tävling :) du verkar ha de sååå fint hemma! ska kolla runt lite till..

ja länkar från min blogg!
kram ellen

Monica sa...

Hej !!
Kul att ha hittat en ny blogg och kul med tävling ...jag är gärna med och tävlar och länkar....jag har en ny blogg som heter oliver och romantik
Här var det mysigt så här kommer jag igen....
Ha det bra,
Kram,
Monica i Rom

Mia sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar såklart till både blogg och butik!

Kram Mia

BøeFjeldberg sa...

JEg vil gjerne være med i treknigen, og linker til bloggen og butikken din i morgen. Flotte premier;) Skal innom butikken din nå...

Smil fra Miriam

K@ri sa...

Jeg vil gjerne være med;-)

Anna sa...

Oi, jeg er gjerne med og. Nydelige såper :) Linker til deg på bloggen min og.

Anna

Isstjärnor i fönstret sa...

Hittade dig av en slump. Vilken jättefin butik.
Jag vill gärna vara med!
/agneta

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen.

H. Lena S

lena_girl84@hotmail.com

Lotta sa...

Jag vill absolut vara med & hoppas på tur på min födelsedag :o)
Har länkat till din blogg & butik med bilderna!!

Kommer med säkerhet att återkomma för att "spana" in allt fint!!

Kram Lotta

Anna sa...

Jag passar p åsåhär sista dagen och hoppas jag vinner så min sambo som fyllde år igår kunde få en present till kanske =)