måndag 5 januari 2009

TV-rumsglimt



Nu är hyllan på plats, men det blev inga svarta ramar på hyllan eller svarta kuddar på soffan som jag hade tänkt. Testade både med och utan svarta detaljer och tyckte att det blev bättre med enbart vita.. *fniss* Jag gillar verkligen kungakronan, har två stycken och vill gärna ha flera.. så vackra och lättplacerade tycker jag. På önskelistan finns också flera fårskinn. Ytterligare finns planer för några saker från Ylva Skarp. Den gammaldags tegelväggen kan man lätt måla vit den dagen man blir nöjd på färgen..
.

Snart får ni se några glimtar från vårt sovrum..

.

/kram Ansku

6 kommentarer:

Mjuka sa...

Jättefint!!!
kram Malin

Pia sa...

Jep - har også lyst på kongekronerne - ved du muligvis om nogen netbutik som har dem, og som skickar til Danmark?

Kram Pia

Hem och Harmoni Marie sa...

Det blev jättefint med det vita! Tegelväggen blir som en kontrast i sig så det behövs inga svarta detaljer.
Kram Marie
PS. Ljuslyktorna är underbara, får man fråga var du köpt dom?

Anonym sa...

åh vad fint med tegelväggen. superfint inrett :) gillade´också kungakronan, vart hittar man den? ylva skarp gillar jag massor, men enbart en bräda bor hos oss.. vill gärna ha en stol med hennes kalligrafi på :)

stor kram sara

Living by Milla sa...

Hej!

Vad mysigt ert vardagsrum är, gillar tegelväggen skarpt! Ljuslyktan är ljuvlig, en sån står på min önskelista.

Ha det gott!
Camilla

Engelska Villan sa...

Jag skrev i ett senare inlägg hos dig och undrade då om "kronorna", som jag nu hittar här hos dig!! Var kommer de ifrån? Skulle gärna vilja ha!!
Kram Anna