söndag 18 januari 2009

Året 2009
.


Året ser ut att bli händelserikt. Det är mycket som ska skes både här hemma och i butiken. Det är så mycket spännande saker på gång, måste dock hålla mig hemlig ett tag till.
.
I går var jag på Formex och gjorde några inköp. Det blev ett par gamla men även en del nya spännande leverantörer. Har haft turen att få nya underbara leverantörer även utanför mässan och det är mycket godbitar på väg in ! Första leveransen väntas in till veckan. Hoppas ni vill hänga med och se vad butiken har att erbjuda *fniss*

I renoveringsfronten är det planering av badrummet som pågår. En del saker är redan införskaffade. Eventuellt blir det samma klinkers som vi har på lilltoa men med mörk grå fog. Annars blir det väldigt vitt. Det blir både kakel och plank på vägg såsom vi har i tvättstugan. Det bli enkelt med en vägghängd toastol, gammaldags dusch och tvättställsblandare. Även en del piff är redan inhandlat. Det blir så skönt att slippa och duscha i en kall källare !! Längtar !


kram Ansku

4 kommentarer:

Lisa Marklund sa...

Spännande, ser fram emot nyheterna och hemligheterna :-)
//Lisa

Bygatan sa...

Ja 2009 är nog förändringens år i många bemärkelser.

Hoppas du berättar din hemlis snart;-)

Nu ska jag kika in i din butik!
Ha en bra vecka//Lena

strömmas sida sa...

Hej

Jag hittade din fina webshop och har länkat till den på min blogg.
Kikar in på din blogg också nu.

Natthälsningar
Ingrid i Östersund

Hanna sa...

Vilken fin blogg du har roligt att få titta in!
Hanna