tisdag 27 januari 2009

Medicinförvaring..


Ett vitt medicinskåp med ett kors utanpå. Helvitt och så himla snyggt! Perfekt för lillkillens "vid behovs" mediciner samt plåster och termometer, vill ha dem samlade på ett och samma ställe. Blev så lycklig när jag hittade medicinskåpet "pånytt". Ca 2 år sedan var jag på väg att köpa exakt likadant hos Koffert i Björby, men på någon anledning köpte jag aldrig "skåpet". Ångrade mig efteråt och sedan dess har jag gått och hoppats på att jag springer på skåpet nån dag igen. Nu har jag ett så ibland har man tur *fniss*
.
I dag har jag fått hem min beställing från Skarp kalligrafi, kanske hinner fota och visa de fina sakerna ikväll...
.
Det har även kommit lite nytt till butiken från Iris hantverk, kika in här.
.
kram Ansku

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh vilket snyggt o stilrent medicinskåp! Grattis till ett bra köp:)
Kram Jenny

Lisa Andersson sa...

VART har du köpt det där medicinskåpet? Nu blev jag riktigt avis!!! Kramar. Tack för en inspirerande blogg ;)