tisdag 27 januari 2009

anything is possible...

Visst är de underbara Ylva Skarps produkter ! Samlingen ökades med en kuddfodral och 2 muggar. Egentligen ville jag ha 2 lika muggar så det var en överraskning när det kom 2 "olika ".. Jag gillar mest muggen som ni ser på översta bilden. Köpte även en blompinne med texten "ha en bra dag". Ångrar lite att jag inte köpte pinnen med texten "törstig" - hade passat perfekt hos oss då jag oftas glömmer bort at vattna blommor...får väl bli nästa gång ;)


.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka !
.
obs missa inte tävlingen som pågår tom 090209.

.
kram Ansku

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Älskar hennes fina saker och hoppas på att kunna åka upp till hennes butik i sommar..

kram

Anna sa...

Åh jag suktar också efter hennes fina saker... Var köpte du dem?

Kram Anna

Anonym sa...

Så fina! Muggarna är undrbara.
Kram A-S

Pia sa...

Såå fine sager - hvor har du købt dem?

Kram Pia