onsdag 28 januari 2009

Hallpiff



Vi fick lova att sätta en draperi =gardinlängd från Ikea ovanför ytterdörren för att det inte ska dra in så mycket genom den gamla dörren. Jag tog fram en pläd i ljuvliga färger för att väcka lite vårkänslor. Får se om den är till hjälps *fniss*. Den vita "papperskorgen" har jag fyndat på Åhlens för 30 kr. Knoppbrädan köpte jag i Danmark i somras och den är jag riktigt nöjd med, perfekt att hänga lilkillens kläder på !

I dag har jag varit hemma för V A B, men jag räknar med att vi återgår till de vanliga vardags sysslorna i morgon.



./kram Ansku

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad allt ser vitt och "krispigt" ut. Verkligen snyggt och enhetligt.Knoppbrädan är jättefin!

Pia sa...

Hej Anne-Mari, så fint, herligt og lyst I har det i Jeres gang:-) - og tak for tipset med Ylva Skarp, nu skal jeg se lidt på hendes hjemmeside:-)Pläden i forrige indlægget er ikke fra Greengate - den købte jeg i sommers på Kid Interiør i Norge til et par hundrede kroner - et lille kup, synes jeg selv:-))

Stor kram

Inspiration i vitt sa...

Så himla fint och frächt du har i din hall och vad fint det var med knoppbrädan där.
Kram/Ingela.

Anna sa...

Vilken härlig hall, gillar knoppbrädan, krukan (var är den ifrån?), brädan, papperskorgen (tack för tipset). Härligt vårigt!

Kram

DRÖMHUSET sa...

Underbar hall ni har!Knoppbrädan är så fin :-)
Ha en härlig helg!
Kramar Sofie

Lisa Marklund sa...

Såå fint med vitt, fräscht, ljust och rent.
Kram på dig och trevlig helg /Lisa

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken fantastiskt fin hall du har!! Och jag ser att du och jag delar samma förtjusning över keramik. Dessa som är dekorerade av Ylva är sååå fina!

Kram Jenny