lördag 7 maj 2011

Oliver kläder




Tycker det är så fint med enkla baskläder, så som farfarströjor och vanliga långarmade. Samma gäller för mig med barnkläder som med inredning - tråkigt så in i bomben kan någon annan tycka, men i mina ögon är oftast det enkla det vackraste :) Så barnens kläder går mycket i vitt, grått och blått. Oliver har även en hel del gröna plagg, för det är en av hans favoritfärger! Här ovan farfarströja Poppy Rose & långarmad Gro Company båda i ekologisk bomull, t-shirt Scotch & Soda vilken Oliver gillar skarpt - häftigt med "dödskalle-märket" förstås ;)

Gårdagens Oliver redo för att följa med pappsen till arbetet efter pappsen lunchrast. Gissa om han var glad för att vara med pappa :D Min söta lilla hjälpreda! Minns själv hur härligt det var att få vara med min pappa på jobbet när jag var en liten flicka.

Mysisbyxor PompdeLux, farfarströja MarMar, luvtröja Petit by Sophie Schnoor, skinnjacka HM, favoritmössan Nova star.



Godmorgon goa bloggisar!


Lite barnkläder igen :D Nästa gång får ni se vad jag fyndat på rea till vår söta lilla Alvar som verkligen verkar bli en kopia av sin storebror, utseendemässigt. Igår blev han hela 3 månader min goa minstning :D


Nu dags för duschen..


Hoppas ni får en underbar dag!


Kram/Ansku

2 kommentarer:

Baga and Tja sa...

I love your blogg :)

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Det är så snyggt med farfarströjor.

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en härlig söndag!