söndag 9 augusti 2009

" husrunda " del 5 - matsal



Hej på er,

Dags att fortsätta med husrundan. Lite glimtar från matsalen. Vi har lite planer vad gäller matsal och små ändringar kommer att ske framöver, vill dock hålla planerna hemliga så länge, fniss. I dagsläget känns matsalen lite för "steril"...

I går var vi hos grannen på kräftskiva, tack L & P samt nya grannfamiljen M för en trevlig kväll!! Jag äter inte kräftor så jag beställde pizza, haha.

Önskar alla en skön söndag!!



Kram/Ansku

6 kommentarer:

Goa sa...

Så underbart vackert och rofyllt!
Jag verkligen älskar det...precis som hela din blogg..:)
Tack för att du delar med dig!

Största soligaste kramen till dig...

Anonym sa...

it looks wonderful! so clear and calm... and very tidy:)
i like those bright colours, they are so lightful!!

In my house sa...

ÅÅåå, du har det verkligen jättefint, helt i min smak... Man behöver aldrig blunda för vissa saker hos dig,,, utan det är såååå tryggt att kolla hos dig... Gillar alltid allt =)

Kram kram josse

Tulipa sa...

Väldigt vackert...
Att se det på bilder känns väldigt rofyllt! Hur underbart som helst!
Bara njuter...

Kram Mariette

Philia sa...

Oj, oj, oj vilken fin matsal!!! Jättevackert....

Kram Philia

Jenny sa...

Hej Ansku!
Åh vad fint ni har det, alltid lika kul att se bilder från ert vackra, ljusa hem!

Sitter här o avnjuter en "lonkero" som jobbarkompisen Matti hade med sig till mig från semestern i Finland..mmm vad gott:)

Kramis Jenny