tisdag 3 mars 2009

Tävling


Vill du vara med och tävla om en underbar liten mjölkkanna i keramik med texten mjölk på. Kannan är handgjord i stengods som tål maskindisk, mikro oh ugn. Vinsten kommer från min butik Anskus Kammare.
.
Alla är hjärtligt välkomna att delta, med eller utan blogg. Det enda du behöver att göra för att delta är att lämna en kommentar i detta inlägg och länka till tävlingen (låna gärna bilden) i din blogg. Om du inte har en egen blogg maila och tipsa 2 vänner om tävlingen. Tävlingen pågår tom 090328.

Lycka till !

kram/Ansku

248 kommentarer:

1 – 200 av 248   Nyare›   Senaste»
Hem och Lycka sa...

Den är helt underbar och jag är gärna med och tävlar. Länkar hos mig.

kram

Bygatan sa...

Vill självklart vara med! Brukar aldrig vinna nåt...men men nångång kanske jag har tur;-)

Ha det gott, kram Lena

VITA NYANSER sa...

Jag vill självklart vara med och tävla om den underbara kannan! Jag länkar.
Kram L-L

Erika i Villa Lilja sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Kannan är ju helt underbar! Jag länkar!
Kram Erika

Jolies mamma sa...

Den är så j-la gullig så själklart ska jag vara med och tävla!!!
Jag länkar så klart!
Kram Mona

Pysselprinsessan sa...

Oj vilken underbar kanna! Jag vill vara med!! Jag länkar senare ikväll! :)
Kramar
pysslamera.blogg.se

Therese sa...

Vilken charmig kanna!!! Den vill jag väldigt gärna vara med och tävla om, tänk att ha mjölk i den och färska jordgubbar i en annan skål... eller ett fat med nybakta bullar... *Drömmer*

Jag har länkat i min blogg:
http://lurans.blogg.se/2009/march/mjolkkanna.html

Trevlig kväll,

önskar Therese - Lurans blogg

Fotballmamma sa...

For en nydelig mugge, jeg er gjerne med på trekningen! (:

Fotballmamma sa...

Linker selvsagt til deg!

Linda sa...

jag är gärna med och tävlar. Länkar i min tävlingsvlogg;
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/mjolkkanna.html

Hem och Harmoni Marie sa...

Helt otroligt fin mjölkkanna! Jag vill gärna vara med och jag har länkat från min blogg.

Kram Marie

Min lya och jag sa...

Den är sååååååååååååå fin. Självklart vill jag vara med i utlottningen :-)
Har länkat i bloggen. Ha det gott!! //Linda

Mrs Krumelur sa...

Åhh underbar kanna, klart jag vill vara med!!

Kram Mrs Krumelur

I mitt hjärtehem sa...

vill gärna vara med & tävla!!!
jag länkar/ kram åsa

PÄRLOR av SKROT sa...

hej!!vilken fin kanna den villjag självklart vara med att tävla om
jag länkar oxå från min sida

Kram Sussie

Cc sa...

Å den här vill jag vinna, jag älskar mjölk. Länkar hos mig

Vit Romantik sa...

Åhhh vill ha!!!!:) Länkar gärna till denna tävling och gärna till din blogg så fint!!!!

Mvh Johanna Vit Romantik

Jenny sa...

Hej! Vilken söt kanna!
Är gärna med o tävlar. Länkar från min blogg:)
Kram Jenny

Anonym sa...

Vilken superfin kanna!
Jag är gärna med och tävlar, har länkat i min blogg:
http://jessica-lund-tavlingar.blogspot.com/2009/03/tavling-hos-anskus-kammare.html

Anonym sa...

Mukana arvonnassa. Jos vaikka kerran elämässään jotain voittaisikin :-) Löysin blogisi kauppasi kautta. Ja kiitos mm. ihanasta isosta pupusta joka muutti sieltä Ruotsista itäiseen Suomeen pikkuneidin huoneeseen. Jutellaan pupulle ruotsiksi :-)

HWITA DRÖMMAR sa...

Åhh en helt ljuvlig kanna! Jag vill gärna vara med och tävla, jag länkar från min blogg! Kram M

Jessica sa...

Jättesöt kanna! =)
Är mer än gärna med och tävlar.

Länkar med bilden från min blogg.

Må gott!
Kram
Jessica

Anonym sa...

Vilken söting. Klart jag vill ha en chans att vinna den! Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/march/mjolkkanna-28-mars.html

//Linda sa...

Vilken fin kanna, självklart vill även jag vara med.
Här har jag länkat:
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/mjolkkanna-283.html

Marja sa...

Oj, kannan är såååå underbar! Jag är gärna med - och länkar hos mig :) jag tycker väldigt on din blogg!

Anonym sa...

självklart vill jag vara med och tävla. jag länkar.

kramar!

Anonym sa...

Vilken fin kanna. Det är ju klart att man vill vara med och tävla om den. Talar även om för mina vänner var de kan finna den.

MVH
Jennie

jennieekblom@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill vara med och tävla. har länkat i tävlingsbloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/mjolkkanna.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Mollymera sa...

Vilken underbart fin mjölkkanna, den vill jag vinna!!
Kramis

Mamma C sa...

Åh, vad fin kanna den vill jag vara med och tävla om.
Kram Mamma C

Lisa Marklund sa...

Hej hopp, klart jag vill vara med och tävla om din vackra mjölkkanna
Länkar till dig med bild.
Kram Lisa

Hanna & Hugo sa...

Hej
Blev så glad när jag såg dit inlägg om de vitmålade parkettgolven... =) Superfint!!!
Det ger mig hopp & inspiration om att ta tag i vårat golv i matrummet
Vet bara inte hur jag ska säga det till J ;)
Tänkte prova lyckan i din tävling,
lånar bilden & länkar.
Ha det gott så länge.
Många kramar Maria

Nettan sa...

Vill oxå prova lyckan om den fina " mjölkkannan " & länkar gör jag med !
Kram Nettan

Liz sa...

Åh så söt, den skulle jag gärna vilja vinna.
Tyvärr så kan jag inte göra mer än tråkiga kopiera rakt av tävlingar för tillfället men det är inte så mycket att göra något åt det.Mitt nya program tillåter inte än det ena och än det andra. Grr.
Här har du min länk; http://chiclady.blogg.se/2009/march/-anskus-kammare-tavlar-ut-en-sot-mjolkkanna.html
Kram från Liz i Malmberget

Anna sa...

Ja en sån vill jag gärna ha, skulle passa bra i mitt nya lantkök!

Jag länkar!

KRam

Anonym sa...

Såklart att jag vill tävla
en jättefin kanna tycker jag
länkar i min blogg
kram lolla

Anonym sa...

Underbar blogg du har! Detta är helt min stil och jag blec stormförtjust i kannan! Jag har ingen egen blogg, men jag tipsar två vänner ;-)

//Kajsa

Anonym sa...

Waow, jag är gärna med i din utlottning. Länkar så klart.

Kram Anna

Anonym sa...

Men så fin, jag måste ta chansen:-)

Dessutom är din blogg en av mina favoriter. Jag har ingen egen men får massor av inspiration av andras.Tack för det :-)

Hälsningar från Ulrika i Sandviken

Marits vita skrin sa...

Vilken tävling!!!

Självklart vill jag vara med och försöka vinna den där underbara kannan från västergården.

Länkar på en gång.

Många kramar /Marit

Kajsa sa...

Underbar blogg du har! Detta är helt min stil och jag blec stormförtjust i kannan! Jag har ingen egen blogg, men jag tipsar två vänner ;-)

Pixi sa...

Klart jag e med o länkar med bild!! Hoppas på tur! =)

Anonym sa...

Klart jag vill vara med! Har tänkt att köpa en sån där fin kanna länge....
Hälsningar Johanna

Linneas Hjärtefröjd sa...

hej! hitta till din blogg genom tävligen.... :)
vill gärna va me o tävla!! länkar hos mej..
nu ska jag kika vidare här.. :)
ha en underbar dag!!
kram linnea

Living by Milla sa...

Klart jag vill vara med och tävla om en sån ljuvlig vinst. Länkar förstås.

kram!

Unknown sa...

Oj vilken underbar kanna. Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar så klart till dig.
Kram
Maria

Syster Yster sa...

Vilken underbar kanna. Jag är självklart medoch prövar min lycka...

Syster Yster

Anonym sa...

Mjölkkannan är ju hur söt som helst. Har länkat från min sida.

Sara och Andreas sa...

Den är ju jätte fin är jätte gärna med och tävlar. har länkat på min blogg

LillaLiten sa...

Jag vill vara med!! Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/28-mars.html
// Laura

Anonym sa...

Mjölkkannan är helt underbar! Liksom hela bloggen och även butiken! Vitt är underbart! Jag tipsar fler kompisar än två, faktiskt!
Min kompis brukar kalla mig mjölk-Anna, faktiskt! Kommer av att nån på jobbet bad om mjölkkannan och hon tyckte att de bad om mjölk-Anna! Vet inte om det är så roligt, men det är nog det enda smeknamn jag haft! Det blir inte roilgare än så när men heter Anna!!

(lägg till @hotmail.com efter mitt namn för min mejl)

Smått och gott hos Lina sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar.

Mvh Linw

Anonym sa...

Vilken mjölkkanna, fin och vit...
Oh, den får gärna komma hit!
Till mig, en mjölk-tokig tjej.
Jag skulle ställa till med ett ritigt fika-galej!


Är bloglös med tipsar vännerna om din mysiga blog!

Hälsar
Lotta
a-c.karlsson@mbox303.tele2.se

Märta sa...

Vill gärna vara med och tävla om denna underbara kanna. Länkar i min blogg.
Ha en bra kväll!

Compact Garden sa...

Vilken fin blogg du har, jag är gärna med och tävlar om den fina kannan - länkar till min blogg/Anne

Anonym sa...

Vilken underbart vacker mjökkanna! Är gärna med och tävlar. Har fört ordet vidare via mail.

abackman66 at hotmail punkt com

Anonym sa...

Vilken söt mjölkkanna!
Vill gärna vara med och tävla. :)
Hälsningar MrsH

Marie sa...

Söt kanna, är med i utlottningen och jag länkar från min blogg.

Ha det gott, kram Marie

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av den söta kannan. Har ingen egen blogg, men är flitig besökare. H Carina r

MonaA sa...

Jättefin kanna, så klart vill jag vara med och tävla om den! Passar på att säga att du har en jättefin blogg också!
Kram

Anonym sa...

Vilken fin liten sak :)
den skulle gärna få förgylla våra sommar frukostar med sin vita charm :)


har givetvis länkat :)

Tulipa sa...

Vill absolut vara med!
Länkar!

Kram mariette

Sofie sa...

Den där söta mjölkkannan har jag spanat på länge! Otroligt söt! Vill gärna vara med och tävla och har länkat på min blogg. Kram, Sofie

Gillberg sa...

Jag är gärna med i din utlottning! Vilken söt kanna!
Länkar på min blogg och hoppas på tur!
Mvh Ellinor på Gillberg

Anonym sa...

Jag vill vara med :)
vad fin den är!

bloggat:
http://mariekawaii.wordpress.com/2009/03/04/tavling-mjolkkannatavling-mjolkkanna/

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/mjolkkanna.html

info@annakarlsson.se

Bralliz sa...

Hej Hej!
JAg är jätte gärne med och tävlar om en sån fin kanna. Jag länkar oxå!
KRaaaam Alice

Engelska Villan sa...

Jag vill vara med och tävla!! Länkar från min blogg.
Vilket harmoniskt hem ni verkar ha.
Såå vackert!
Kram Anna

Barn & Inredning sa...

Super läcker kanna...
Jag är gärna med i denna tävlingen:)

Länkar på min sida

Mvh Malin

Hemma hos Bamse sa...

Jag vill gärna vinna denna underbara kanna!

Jag länkar i min blogg.
kram Linda

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hej och trevlig blogg du har. Självklart är jag gärna med på utlottningen av mjölkkannan, jag länkar förstås.
Kram lydia

maria sa...

mjölkkannan är ju såå söt! Klart jag vill tävla och helst också kamma hem vinsten :-)

Länkat och klart i bloggen!

Kram Kram

Camilla sa...

Vilken chans, klart att jag vill vara med och tävla!

Karin sa...

Vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Har ingen blogg så jag har tippsat några kompisar om tävlingen.
kanders@spray.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om en sådan fin kanna! Så söt!
Jag länkar och lånar bilden.
Må gott!

//Cissi

Mjuka sa...

Hoppas på tur. Har koppar och fat,det är denna som fattas
kramen Malin
Länkar så klart

ANNIKA sa...

så fin kanna ,vill vara med och tävla .tipsar vännerna och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Den vill jag ha! Jag är så gärna med o tävlar.

Lotta sa...

Vilken fin kanna! Jag hoppas på turen och länkar hit från min blogg.

Anonym sa...

Vilken söt, den vill jag ju naturligtvis vara med och tävla om. Jag länkar oxå....

Anonym sa...

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och har länkat till dig till höger i min blogg.

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med att tävla om mjölkkannan och länkar såklart
hälsn. Lotta

Britt sa...

vilken underbar! jag vill vara med och jag länkar.

Kram Britt

Lauras gård sa...

Hej!

Vilken härlig blogg jag hittade! Den besöker jag fler gånger! Kannan skulle jag bli överlycklig över!! Jag har ingen egen blogg än... men jag tipsar (minst) två kompisar om tävlingen och din blogg.

Kram Stina i Uppsala

Lönnen 13 sa...

Åh vad fin den är! Vill gärna vara med och tävla. Har länkat med bild.
Kram Anneli

Signe 1 sa...

Åhh vilken fin kanna! Självklart är jag med o tävlar o länkar oxå såklart:-). Kram Sofia

Malin - I min trädgård sa...

Men vilken superfin mjölkkanna. Klart jag vill vara med! Jag har länkt från min blogg också.

Kram M

Anneli sa...

Underbar kanna som jag gärna är med och tävlar om...
Bildlänk hos mig
Kram/Annelie

sockergryn och hemlikheter sa...

Kannan är helt ljuvlig - klart att jag vill vara med och tävla om den! Jag länkar i vänstra spalten i min blogg.

Vilket vackert skåp du visar här ovanför! Nu ska jag kika runt lite mer här - du visar så mycket fint!

Jag håller tummarna!
Trevlig helg!
Helena

Anonym sa...

Vacker! Klart jag vill vara med och tävla om en sådan skatt. :) Länkar i höger sida i min blogg.
Ha en trevlig helg!
kram,
Nina

Unknown sa...

Åh kannan är underbar!! Klart jag vill vara med! Länkar....

Kram Pia

Malmkakan sa...

Åh, vill verkligen vara med o tävla om den vackra mjölkkannan. Jag dricker nämligen mjölk med kaffe :-), så den skulle passa mig utmärkt...

Länkar från min blogg.

Kram, cecilia

Husfrun på landet sa...

Kannan är jättefin, jag vill såklart vara med i tävlingen :)

Bollan sa...

Åhh va fin vill verkligen va med i tävlingen och länkar jätte gärna. kramizzar

Annas Lycka sa...

Åååååååå så jätte fin. Önska önska...Trevlig helg. Länkar såklart Anna

Malin sa...

Självklart vill man ju vara med och tävla!!
Count me in=)
Jag länkar!

Susanne sa...

Denna tävling vill ajg inte missa wow,Den skulle jag gärna ställa på mitt kaffebord eftersom jag har fler vänner som har mjölk i kaffet..jag länkar dig på min blogg så jag får två lotter ..Och hoppas på mycket tur!!

Mia sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla om den söta mjölkkannan!
Länkar förstås hos mig!

Kram Mia

Anonym sa...

Å vilken ljuvlig kanna! Självklart är jag med och tävlar. Har länkat i min blogg :-)

Leila sa...

Åh, en sån snygg kanna. Gillar det vita enkla.
Klart jag vill vara med i tävlingen.
Länkar så klart
*kram*
Leila

Hilde sa...

Jättefin vinst! Jag vill självklart var med och tävla. Det är länkad i min blogg.
Hilde

Smycken och Smulor sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina vinsten, älskar både keramiken, stämplarna och färgen. Hur rätt kan det bli?
Länkar från Smycken och Smulor också.
Hälsar Marie-Louise

Villa nöystu sa...

Vilken vacker kanna, jag vill tävla och länkar hos mig. Hoppas på tur förstås.
Ha det bra,
kram Petra

Anonym sa...

Mmm, vilken söt kanna. Den vill jag hemskt gärna vinna! Länkar från min blogg. Kram Elin

Anonym sa...

En underbar kanna, som jag skulle bli så lycklig av att se i vårat kök. Har ingen blogg men är gärna med och tävlar ändå.

Kram
Lisa F

C De-sign sa...

Jag vill gärna vara med! Jag länkar med bild från min blogg. Jag har en utlottning inne hos mig! Du är välkommen in! Jag lägger till dig bland mina favoriter också...kommer gärna tillbaka hit! Ha en slön söndag! Kram fr C

Sara sa...

Fin kanna, vill naturligtvis ha chans att vinna! Länkat hos mig. Må så gott! Sara

Målargården sa...

Hej! Visst vill jag vara med och försöka vinna en sån fin kanna! Härligt ljus och fin blogg du har. Inspirerande med alla vackra bilder!
Håller tummarna för mig, måste nog hålla hårt så många som vill vara med i utlottningen./ Eva-Mari i Målargården

Anonym sa...

Vem vill inte vara med o kanske vinna denna söta kannan. Friskt vågat hälften vunnit. En massa vackert att kolla på i denna fina blogg o nätbutik. Lustbetonat att tassa omkring här Kram o allt gott framöver önskar bloggtassaren Tyckmyckan

Vita drömmar och choklad sa...

Vilken vacker kanna. Vill gärna vara med och tävla!! Länkar direkt!
Ha en bra dag. Kram

Vita drömmar och choklad sa...

Vilken vacker kanna!! Vill gärna vara med och tävla!
Ha en bra dag. Kram

Lisbeth sa...

Hej! Vilken fin kanna jag hittade via En doft av Lavendel...
Tack gärna min :)

Må gott!
Lisbeth

Anonym sa...

Hej!

Vilken fin kanna, den vill jag verkligen vara med och tävla om. Skrivit ett inlägg på min blogg, och länkat till dig.

Mvh Maria

helenesskolsida sa...

Åh, en sån här kanna är så fin så den vill jag självklart vara med och tävla om! Ska passa på att titta in i din kammare när jag ändå är här!

Kram!/Heléne

la vida blanca sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om mjölkkannan! Länkar på min blogg.

Gullan sa...

Hej!

Vilken fin blogg och fina saker du säljer!

Jag vill gärna vara med i din tävling och gör ett inlägg om tävlingen i min blogg med bild och länk hit. Jag har en kategori "Tävlingar" i min blogg för att mina läsare lätt ska hitta till alla fina tävlingar :)

MVH
/Miss B

Tea Lady sa...

Hej!

Jag är såklart med och tävlar, och länkar i min blogg!

Kram,
Lena

Anonym sa...

Hittade Din blogg och butik för första gången idag. Underbart! Precis min stil. Tävlar gärna om den fina mjölkkannan!

Vänligen,
Linda - som absolut inte varit här för sista gången!

Hjärtat Mitt sa...

Vill gärna vara med och tävla om den söta kannan. Jag har länkat.

Kram Mari i Marieholm

Anonym sa...

Vilken fining! Den hade gärna fått bo här hos mej.

Jag har skrivit ett inlägg i min blogg och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/march/tavla-om-en-mjolkkanna.html

MVH/ANNA

Sara Mårtensson sa...

Så fin, så fin!
Är gärna med i tävlingen och länkar på högersidan av bloggen!
Kram Sara

Lotta sa...

Denna underbart söta mjölk kanna hade stått fint på mitt dukade frukostbord när jag har frukostgäster!!!
Jag länkar med bild i vänster spalten på min blogg.

Kram Lotta

Zarah sa...

Jag vill jääääättegärna tävla om den här. Den vore supersöt att ha sommarblommor i (när den inte har mjölk i sigg, alltså... *ler*) och skulle passa sååå bra i min lilla kannsamling! :)

Jag har länkat såklart - här kan du se och läsa det. :)

Maja ♥ sa...

Jag vill vara med och tävla.

Madelen sa...

Jag vill också vara med om utlottningen av mjölkkannan.

Anonym sa...

Jag vill ju jätte gärna vara med i tävlingen. Har länkat på min blogg. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Anonym sa...

Minäkin haluan olla arvonnassa mukana! :) Sinulla on tosi kiva blogi ja kauniita kuvia siinä!

Mukavaa kevään odotusta,
Anski

Åsa sa...

va många som vill tävla! Det förstår jag med sån fin vinst!! Såklart vill jag oxå va med!! Länkar hit gör jag oxå!!//Åsa

n o r d i n g å r d e n sa...

O ja, denna tävling vill jag inte missa! En helt underbar kanna från din lika fina butik som jag missat men nu är länkad! Jag som inte bara gillar kannan i sig utan är ett stort mjölk-freak! Västergårdens grejer är så vackra, bra val att sälja denna kanna, supersnygg! Och lantlig! Mari.

heavenandearth sa...

Hejsan!

Haha! Hade länkat med glömt att lämna en kommentar!!

Vill ju inte missa chansen att vinna!

Ha en härlig vecka!
Kram! Iréne

Anonym sa...

Hejsan!
Den skulle passa perfekt hemma hos oss.
Länkar från min blogg
Mvh Jeanette

Anonym sa...

God morgon!

Vilken otroligt söt liten mjölkkanna :)
Jag vill jättegärna vara med i din tävling och länkar på vänster sida på min blogg.

Kram Åsa

Hagagård sa...

Det är klart att jag vill vara med i tävlingen på den söta lilla kannan.Härlig blogg..Fina bilder!
Ha en bra dag:)Helen

Fru Grön sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla om den söta kannan!

Linda

Söta Prickar sa...

hej,
ja tack jag vill gärna också vara med och såklart vinna den fina kannan...länkar :)
kram,Lotta

Anonym sa...

Så underbar kanna!Provar lyckan och är med och tävlar:)

Elin

Irene sa...

Åh, en sådan vill jag gärna ha :-)

Länkar från min blogg!

Maria sa...

Klart man vill tävla, länkar med bild på min blogg o håller tummarna!

Designe sa...

Hej! Vilken superfin kanna! Jag vill jättegärna va med och tävla och har lagt en bild med länk på min blogg!
Kram :)

Caroline sa...

Tjusig kanna, den skulle man ha i köket :) Vill såklart delta och hoppas på tur...

Ha det bra! Kram C.

Pillan sa...

Åh jag vill självklart vara med och tävla! Länkar även i min blogg! //Pillan

Sara sa...

Jag är med och tävlar. Länkar i min blogg.

Kram Sara

Anonym sa...

Gud vilken fin! Det är självklart att jag är med!

Länk till tävlingen: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-jatte-fin-mjolkkanna.html

Hoppas på lite tur nu :)

basiclabelSweden sa...

Kannan är underbar, självklart vill jag vara med! Jag ska länkar dig. Hälsningar från en Hollandska kvinna som bor i Sverige!

Anonym sa...

Gud så fin! Den vill jag vinna! :)

Jag har länkat i min blogg: http://pippipatavling.blogg.se/2009/march/31.html

Tack för en bra tävling! :)

Min mail: emilieasplund@hotmail.com

Carinas smedja... sa...

Underbar kanna, jag vill gärna vara med och tävla.

Anonym sa...

Jättefin! Jag vill absolut vara med =)

Anonym sa...

Undernart fin, ren och Stilig, skule med glädje servera mjölk ur denna kannan :) JAG ÄR MED OCH TÄVLAR

Anonym sa...

Underbart vacker, skulle bli så lycklig om den hamnade hemma hos mig. Tipsar 2 underbara vänner.
Tack :))

Loccitane sa...

Jeg melder meg veldig gjerne på denne trekningen. Utrolig søt mugge.
Bloggen din er også veldig inspirerende.
Jeg linker til både nettbutikken din og trekningen....
Smil og ha det så bra.

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo this is a lotterie.Very nice price.Best wishes,Elke.

Nettan sa...

Å va fiin! Vit å härlig!! Vill gärna vara med å tävla å länkar hos mig!!
Kram Nettan

Linda sa...

Ja jag vill självklart vara med och tävla =)

Länkar på min blogg.

Ha en fortsatt trevlig vecka =)
Kramar Linda

Hanna sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med o tävla om den fina kannan!!
Du har en superfin blogg, vet inte om jag kikat in förut!?

Länkar hos mig!

Ha d gott!
Kram Hanna

mimmuli sa...

Vill självklart vara med!

Johanna sa...

Jag deltar jättegärna i tävlingen. Kannan är underbar!
Länkar hit från bloggen.
Ha en fin dag!

Graadskan sa...

Jisses, så många tävlande!!! Men jag vill INTE vara sämre utan är också med! Ska hålla tummarna hårdare än vanligt...

Jag länkar såklart!

Kram Camilla

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla


/Jennie
einne@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med att tävla...länkar till dig../helena

Sofie sa...

Jätte fin mjölkkanna!! Vill givetvis vara med och tävla.
Väldigt härlig blogg också och mycket fint att drömma om!

Kram Sofie

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ vilken jättefin kanna! ja har länkat och lånat bilden på min blogg, och nu hoppas ja att turen är med mig!:)

Wilma sa...

Underbar kanna!
Länkat på min blogg:
www.svammelomys.blogspot.com

// Wilma

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla !!
/Lotta
lotta.70@tele2.se

Maria ( Idekroken ) sa...

Helt nyydelig. Er det noe jeg vil vinne, så er det den! ;)
Jeg linker..
klem Maria fra Idekroken

Anna sa...

Oj, många som hoppas på att vinna den söta kannan ser jag och jag förstår det jag vill förstås gärna vinna jag med :) Fin att ha lite blommor i också.

Kul att jag hittade din blogg nu också tackvare tävlingen, åkerkommer igen för mer fin inspiration :)

Länkar med bild på min blogg.

Mvh/Anna

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!!
Länkar självklart!

Mvh Anna

Malin sa...

ÅH! denne ønsker jeg meg virkelig!
Kjempe fin!

Linker deg til siden min, og håper jeg vinner!!

Kramis Malin

Vitt och nött sa...

hej!

vill gärna va me å tävla! länkar från min blogg.

ha en skön helg!
kram ellen

lix sa...

Underbar mjölkanna.
Härlig typografi, så skön.
Eftersom jag är lite upptagen av grafiska inslag och dessutom har 20 mjölkkor i ladugården,
kunde jag inte låta bli att delta:)))

lix sa...

Tävla om Mjölkkanna igen

ursäkta, men kom på en anledning till ...
nämligen att det är min födelsedag idag:))))

Med varma hälsningar

Carina/ Vill gärna länka

Inspiration i vitt sa...

Åååå vilken underbar kanna, den vill jag gärna tävla om, jag länkar med bild förståss.
Kramar till dig/Ingela.

timelesshome annika sa...

MILK
MJÖLK
ÅHHHHHHHHHHHHH
en sådan vore fin på mitt bord

Annika

- sa...

Vilken fin mjölkkanna! Jag är gärna med och tävlar om den. Länkar.
/Kram Lena

Anonym sa...

Jag skulle gärna pryda mitt kök med den vackra mjölkkannan.

// nillalala.blogg.se

Anonym sa...

Hei:)

åå, for en sjarmerende melkmugge:) Denne vil jeg gjerne vinne:)Håpe håpe...Har ikke blogg selv men, har tipset noen venner:)

Klem Rachel:)
rachel-km@hotmail.com

Ann-Charlott sa...

Hej! Gärna vara med och tävla den underbara kannan! Har lagt ut länk och bild hos min blogg!

Mvh Lotta

Jenny sa...

Vill jättegärna vinna den fina mjölkkannan! :) Hoppas på tur :) KRAM!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Evas sida sa...

Hej! Det var ett tag sedan jag var inne o läste hos dig. Men du skriver så bra o din butik är inspirerande att besöka. Vill gärna vara med o tävla o länkar självklart/Eva

Anonym sa...

Oj vad jag är glad att jag hittade din underbara blogg! Härliga bilder, fin butik - gillar allt! Och skulle gärna vara med in utlottiningen

Hälsningar, Henna
Åbo, Finland
henna.mikkila@gmail.com

Anonym sa...

Någon gång skall vara den första.

♥ Stines hverdag sa...

Ja, selvfølgelig vil jeg være med :) Den lille melkekanna er jo kjempe søt!
Lenke er lagt ut på bloggen

Skin sa...

Jag är gärna med och tävlar! Vilken fin mjölkkanna. Jag slog sönder min favorit för ett par veckor sedan...
Eva

Unknown sa...

Blev jätteförtjust i kannan och vill vara med och tävla.

Kram Å

Anonym sa...

JAAA! jag vill va med o tävla !
:-) sandra

Perlehvit sa...

Denne var kjempefin!! Flott blogg du har!

Millan sa...

jag vill gärna vara med och jag har länkat på min blogg millanigulavillan

Jeanette sa...

Vilken fin kanna, självklart är vill jag vara med på utlottningen och jag länkar gärna till din blogg från mig :-) Oj vad många som lämnat kommentarer.....kanske man har en chans i alla fall...//Jeanette

Inas sa...

Vill gärna var med och tävla har länkat ha det Ina

Anonym sa...

Jag är gärna med o tävlar...jag har länkat till tävlingen oxå!! Trevlig blogg för övrigt..=)

Alice sa...

Oj, vad fin!
Jag länkar

Ha det gott!
Alice

Fynda och Fixa sa...

Åh, vilken superfin kanna!

Självklart vill jag vara med i din utlottning!

Jag länkar från min blogg!

Anonym sa...

jag vill gärna vara med. länkar. kram

Anonym sa...

Jättevacker kanna! Vill vara med i tävlingen om den! =)

roses_2_u@hotmail.com

PysselPyret sa...

Jag vill också vara med och tävla och har länkat i min blogg.

Anna sa...

Klart jag vill vara med och tävla om den söta mjölkkannan! Kika gärna in på min blogg...www.foto-blogg.com
kram anna

Jenny sa...

Åh... Jag kan redan se den på det nymålade fikabordet i trädgården till sommaren!!

Tänk om man vann...

Länk hit finns på min blogg på http://www.ivikochvass.blogspot.com

Hälsningar från Jenny

Ett hus vid en å sa...

Såå fin!! Självklart vill jag vara med och tävla! Länkar förstås! Kram Kicki

mariaemb. sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med. Självklart länkar jag!

Ha det fint!
Kram Maria

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 248   Nyare› Senaste»