fredag 17 juni 2011

Längtar..



Nu läääängtar jag verkligen efter solsemester!! Vi ska åka till Rhodos senare under sommaren/hösten :). Ska bli sååå skönt! Bilden ovan är tagen för fyra år sedan då vi var till Bulgarien med hela min familj som sällskap. Sen dess har vi inte varit iväg, så nu längtar jag galet mycket!!! Lite kul också då min och Olofs första resa tillsammans var just till Rhodos (det var ett tag sedan och då var vi tokkära :D).


Ikväll har jag faktiskt bokat ett spinning pass.. för nu får det att vara bra med både godisätande och lathet! Ni anar inte hur mycket choklad jag har hävt i mig efter att illamåendet släppte under Alvars graviditet.. I dagsläget väger jag 15 kilo mer än på bilden ovan. Sedan söndags har jag promenerad varje dag. Och det är minst sagt dags att börja med spinning och styrketräning igen ! Man mår sååå mycket goare när man rör på sig :)!



Kram/Ansku

2 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Lycka till med träningen, låter toppenbra och så ska ni ha en bra semester, längtar ochså till sol :) Christina

Annelie sa...

Vad härligt med semester OCH att komma igång med träningen! Jag fick mitt andra barn för tre månader sedan och försöker också börja komma i form igen - man mår verkligen bättre som du skriver! Ha en fin helg!