tisdag 29 mars 2011

Dagens Oliver
k





Skjorta Mini a ture, cardigan & jeans POMPdeLUX, skor Petit by Sofie Schnoor




Hej :)


Lillmannen väntar ivrigt på att pappsen ska hem från jobbet, för då ska hela familjen iväg till kaffestugan på fika - glass ska det bli, mums mums! Undrar vem av oss som egentligen är mest "glass-sugen" :D Vi är en riktig "gottegris-familj" :0)


Idag får ni se dagens Oliver. Mini a ture skjortan börjar bli liten. Den har varit en riktig favvoskjorta och därför köpte jag faktiskt en till på rea (fast större såklart :)). I dagarna väntar jag två paket från Danmark (gummistövlar & stövletter samt pompdelux kläder till Oliver) samt ett paket från Zara. Tänkte faktiskt att jag skulle börja visa lite mer barnens kläder här på bloggen, vad säger ni om det ? Tyck gärna till :) Men hjälp vad svårt det är att fota barnen..!! Att fånga de rätta ögonblicken är inte det lättast kan jag lova..


Nu får det bli lite Panodil, har huvudvärk som inte ger med sig :( Känns som förkylning som smyger sig på..


Hoppas ni får en skön tisdagskväll!


Kram/Ansku

6 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig killen är :)

Du får krya på dig
Kram Maria

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
emmelisvitahem.webblogg.se sa...

fina Oliver :)

jättekul att du tänkte visa lite mer barnkläder, när man sj har barns så e det alltid kul med lite tips å nätsidor vilket jag gillar :)

kram på dig
emmeli r

Anonym sa...

Alltid underbara bilder du visar:) gärna mer barnmode då jag själv har en son som är i samma ålder som Oliver:)
kramis
larisa

Husprojekt Drömhus sa...

bedårande söt cooling ni har!
lät mysigt ställe den där kaffestugan..

Kram
Tiina

Fröken Agnes sa...

Hej!

Pompdelux har så underbara kläder, väntar på ett paket därifrån till min tjejer;) Vad fin han är din lilla kille, så tuffa jeans.

Hoppas du får en fin kväll!

Kram Jenny