söndag 6 mars 2011

Småförvaring !


.
House doctors zinkkorgar är praktiska och snygga och passar för det mesta all småförvaring.. används tex för böcker, tidningar i köket, vardagsrummet, arbetsrummet, toa. För mig ger dom dessutom vår- och sommarkänslor konstig nog :), även om dom funkar såklart lika bra under vinterhalvåret.. Korgarna finns att köpa i min butik (uppfyllning väntas till veckan!)


I vår lilla hall är det svååårt att hitta någon bra förvaring - Oliver har iaf en egen korg och knoppbräda. Korgen kommer från Bloomingville och är köpt för fleeera år sedan - tänk om jag ändå hade köpt två eller tre till :(


olika stråväskor samt korgar i alla dess slag är perfekta att förvara extra kuddar/plädar, leksaker samt tidningar i
.

förvaring av vackra inredningsböcker är enkelt :) - högar lite varstans i huset såsom på vardagsrumsbordet och på skåpen

.

gamla glasburkar samt Ikeas knuff tidskriftssamlare (som vitmålats) vid arbetsplats - glasburkarna är perfekta förvaring för pennor, penslar, snören mm.. i Ikeas knuff förvarar jag bland annat katalogerna från favorit leverantörerna :)



Hej igen =),
.
Två inlägg på samma dag, tillhör verkligen inte vanligheterna :) !!
.
Trodde jag hade tillfrisknat från förkylningen, men där hade jag fel. Återigen något snuvig, hängig samt ledsam huvudvärk! Orkar inte så mycket annat, så det fick bli ett till inlägg medans mannen tittar på skidåkning, lillen sover och Oliver leker med grannbarnen..
.
Tänkte dela med mig av lite olika småförvaring.
.
Kram/Ansku

2 kommentarer:

Unknown sa...

De är bra de där korgarna. Kul att ta en skidtur :)
Kram Maria

Form och Färg sa...

Så snyggt med inredningsböckerna, själv tycker jag inte att jag får till det för mina är i så många olika färger och det blir rörigt... får helt enkelt köpa fler så jag kan styla dem i färg :) du har en väldigt trevlig blogg.

Hälsningar
Marie-Anne