fredag 2 april 2010

Påsk !

pelargon som blommar så fint
.
.
Hej på er,
.
Jag är ingen "påskpyntare" så vi har nästan ingen påskpynt. Godis i glada färger i en skål för syns skull :D Några kvistar från trädgården samt prickiga påskägg från Ica. Lillen måste ju lära lite traditioner :D I år hänger framme även ett jättefint påskägg som lillen gjorde på dagis! Små påskäggsgodis med smarrig fyllning som jag köper till varje påsk har jag inte lyckats att få tag på i år, grrrr..
.
Däremot älskar jag att pynta med lökväxter under högtiderna! De tillsammans med vacker keramik är godis för ögonen!
.
Nu ska jag damsuga och skura golven innan jag kan börja att njuta av påskledigheten!
.
Önskar er en underbar påskhelg med nära och kära!!
.
Kram/Ansku

3 kommentarer:

Anonym sa...

GLAD PÅSK!!!
Mvh Camilla...

Johanna sa...

vilken härlig pelargon. Mina vita är bara små pyttisar än :-)

Lilla gårdshuset sa...

Jag är inte heller mycket för påskpynt, men lite ris och en halmhöna har jag framme;).

Kramis/Heléne