söndag 28 mars 2010

Sommarkläder & lite annat





Hej på er,

Nya jeans shorts från HM samt den vackraste sommarskjortan i 100% linne i vitaste vitt från Poppy Rose hänger på lillens knoppbräda och väntar att sommaren ska anleda! Åååå vad jag älskar att shoppa barnkläder =D Jag köper dels från HM som har en mycket bra sortiment tycker jag, men är även svag för märkeskläder måste jag erkänna. Häromdagen klickade jag hem en vit och grårandig bomullskjorta från Mexx samt en ocean grön t-shirt från Gant (på rea), dem handlades här. En nätbutik värd ett besök!
.
En tallrikshylla från IB Laursen har fått plats i lillens rum. Där placerades bland annat en månadskalender med vackra gammeldags illustrationer. Lätt att byta bild efter årstiden =D Den vackra kalendern har jag fått av min kära kusin för två år sedan och den är inhandlad i Finland.
.
Önskar er en riktigt skön söndag!
.
Kram/Ansku

4 kommentarer:

Soltorpsgarden sa...

Åh så sommrigt det ser ut, nu är man så otålig, vi har snö kvar och grus och smuts! Jag vill ha bort allt och få det rent på gatorna. Längtar längtar! Kram och ha en bra söndag du med! Vivi

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej!
Så fint du har hittat till lillpojken! Jag har inte börjat handla sommarkläder ännu, känslan har inte riktigt infunnit sig, undrar varför ;P
Det jag däremot har köpt fler av är dynorna från JYSK, 5 st för 100 pix, det är shopping i min smak. Så nu jublar min bak (haha, det rimmade ju!)som äntligen får sitta mjukare.
Hoppas att du får en skön vårvecka och att stroketentan gick bra,
kramar från Maria

Jenny sa...

Hej Ansku!
Vad fint du har gjort det på hyllan! Jag tycker oxå det är kul att köpa barnkläder, det blir en del till min bonusdotter och till syskonbarnen:)

Ha en trevlig påskvecka!

Halein Jenny

Anneli sa...

Hejsan.

Så fint du gjort i hyllan!

Ett sådant där tåg hade min son när han var liten.

Ha en fin kväll,
Kram Anneli.