fredag 12 mars 2010



Hej på er,

.

Tack söta ni för alla goa kommentarer ! Jag tror jag behåller hissgardinen i vardagsrumsfönstret, det andra fönstret i vardagsrummet få vara gardinlöst :)


Idag är lillen och jag "lediga". Egentligen hade jag haft en "firmadag" på förmiddagen, men lillen är åter förkyld och han fick stanna hemma från dagis. Det blir en hemmadag blandat med lite arbete, har även städning på schemat! Jag väntar in vår/sommarnyheterna från bland annat Ib Laursen, Chic antique, bloomingville och Maileg samt från ett par nya leverantörer.. Vill ha dom hem NU =D Har iaf fått hem de underbara blåblommiga kopparna från Annas keramik så jag ska försöka hinna med att fota dem under dagen.



Häromdagen klickade jag hem en Odd Molly sommarblus. Var för valet mellan vit, ljusblå och rosa. Till slut blev det en rosa. Blusen har ungefär samma färg som tulpanerna på bilden :) Har inte fått hem blusen ännu, får hoppas att den inte är alldeles för pink! Tänkte den skulle passa fint med vita linnebyxor som jag för övrigt brukar använda flitigt under sommarsäsongerna :) Men är lite osäker om den rosa färgen är riktigt jag. Det återstå att se..

Önskar er en härlig dag!


PS. Som ni ser på bilden så är lillen väldigt långhårig och ska få klippa sig lite till veckan :) Det rosa tulpanerna fick mannen i huset då han fyllde år i onsdags :D


Kram/Ansku

1 kommentar:

Lilla gårdshuset sa...

Vag gullig han är din lilla son;).
Kramis/Heléne