onsdag 18 november 2009





Hej på er,
.
Visar er några glimtar från vårt lilla tv rum. Kärleksmuggarna funkar fint att ha ljus eller hyacint i. Stjärnan är sedan förra vinter så den ska snart kläs på nytt. "Stjärnstommen" finns att köpa i min butik.
.
Jag är väldigt förtjust i gamla träväggar som vi tagit fram lite varstans i huset under renoveringens gång, något som jag är väldigt glad för :D
.
Till helgen ska jag börja att "vinterpynta" ordentligt. Vi är bortresta under första advent så jag får lova att pynta redan till helgen.. Att vara helt ärlig så har jag redan smygstartat och de första hyacinterna blommar för fullt :D Amarylliserna har inte slagit upp ännu..
.
Ha en skön dag!!
.
PS. Ursäkta dålig bildkvalité..
.
Kram/Ansku

4 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Jag tycker att vinterpynta är ett så bra ord! Jag smygstartar jag med.
Kram

Millas hem sa...

Så ljusa fräscha bilder! Håller med dig om träväggar...jättesnyggt!

Kram Camilla

Signe 1 sa...

Åhh ni har så fint!!:-) Må gott, kram Sofia

Vit Romantik sa...

Så fina bilder! Håller också med om väggarna blir lite mer personligt, huset "talar" på något sätt och superfint!!
Jag längtar så tills jag får börja adventspynta har inte smygstartat något, än...;)

kram Johanna