söndag 8 november 2009

Datakrångel och lite shopping
.
Hej på er,
.
Min arbetsdator krånglar rejält. Det går helt enkelt inte att överföra bilder till min hemsida. Annars går det hyfsat, men så fort man försöker att börja jobba med bilderna så står det stilla. Vill ju lägga in bilder på nya varor. Inte så glad just nu så att säga! Synd att varken jag eller sambon inte är så datakunniga! Kanske har datorn varit med för länge och gjort sitt.. Någon som har något bra tips?
.
Jag har nätshoppat lite barnkläder. Bland annat köpte jag denna jacka på rea. Så fin och passar både till en flicka och pojke. Jackan hittar ni här. Skynda fynda, det var halva priset på denna :D
.
Snart ska vi åka till Sunne där det är julmarknad på Mårbacka!
.
Hoppas ni får en skön söndag!
.
Kram/Ansku

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Ansku!
Visst är det irriterande med datorkrångel..jag är en teknisk grönsak så jag har tyvärr inga bra tips att komma med:)

Vilken fin jacka du beställt!

Åh julmarknad på Mårbacka, vad myysigt det låter:)

Ha en trevlig söndagkväll,

Kram Jenny

Violas lantliga charm sa...

Hejsan!

Datakrångel är aldrig kul! Som tur har jag en ganska teknisk sambo som oftast kan hjälpa mig när datorn krånglar. Vilken snygg jacka! Verkligen ett lyckat köp!
Ha en trevlig kväll!

Kram Emm