tisdag 3 november 2009

Barnskor



Hej hej,
.
Måste visa er vilka fina skor lillkillen fick då han fyllde år i oktober. Eller snarare sagt vad jag köpte till honom för födelsedags pengarna :D Det blev både vinterstövlar och övergångsskor av Petit by Sophie Schnoor som är en av mina absoluta favvomärker vad gäller barnkläder. Sååå ljuvliga kläder & skor, men tyvärr ganska sååå dyra! Visst är stövlarna söta med en riktig gammaldags känsla??
.
Tyvärr är det brist på både tid och ljus vad gäller bloggandet. Inte mycket att fota varken till bloggen eller butiken då man kliver in efter jobbet. Även om det är sååå mysigt med hösten då man får tända ljus så är det trist att mörkret kommer så tidigt..
.
I lördags var jag och min kompis till Marie med "min lilla veranda". Det blev en liten utflykt med en enkelresa ca 40 mil :D Vi hann besöka både några inredningsbutiker och även nån klädaffär på vägen dit och hem. Vilket fint evenemang Marie hade ordnat! Vi fick även möjlighet att vistas i hennes underbart vackra hem. Verkligen ett minne för livet! Och fick ju smaka världens godaste te oxå, hihi.
.
I dag har jag efter mycket omfattande funderingar äntligen tagit det nya influensavaccinet "svininfluensavaccinet". Jag jobbar ju som sjuksköterska och fick erbjudandet redan för 3 veckor sedan, vaccinet hann ta slut innan jag hade bestämt mig, men nu så.. Börjar få ont vid stickstället så jag antar att imorgon orkar jag knappt lyfta armen :)
.
Hoppas ni får en fortsatt fin vecka!!
.
Kram/Ansku

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Ansku!
Jättesnygga skor du köpte till lillkillen:)

Har inte bestämt mig om jag ska ta den där sprutan eller inte..hoppas du inte får allt för ont i armen imorgon.

Kram Jenny

Marits vita skrin sa...

Idag kom mina Älskade tofflor. Jag går runt och myyyyser i dom. Mange sa till mig att det var riktiga Marit-tofflor det där:)

Tusen tack för god service och jätte fina inslagna varor.

Från en sak till en annan. Måste fråga dig som är sjuksköterska. ska du vaccinera din son?
Jag är så fruktansvärt osäker om jag ska låta vaccinera min 3-åring....

Kram på dig Ansku.
Marit

Barn & Inredning sa...

Sååå underbara skor.
Vart var dessa köpta :)

Kram Malin