onsdag 7 mars 2012

Matrummet just nu..



Hej hopp!

Inga stora förändringar :) Matbordet vändes och fotpallen flyttades till ena matrumshörnet (där jag haft en fotölj någon gång tidigare). Tyckte det blev vårigare/somrigare med bordet så här ;D En av blåblommiga Lexington örngotten hamnade på kyrkbbänken..

Det andra halmånebordet har hamnat under whiskyskåpet i stället för fotpallen..

Fast på nedersta bilden är just det andra halvmånebordet under väggskåpet. Det med fyra ben. Vilket är lite lägre. Vad bara tvungen att prova.. får känna efter hur det passar bäst. 

Exakt en vecka kvar tills jag ska opereras för sköldkörteln.., börjar bli lite smått nervös ;D. Nu är jag så sväld i ansiktet och större hals än vad jag är van vid, så det ska bli skönt! Hoppas bara allt går bra!!! Dessutom önskar jag att jag får tillbaks mitt gamla minne :)) Nu är det kaos uppe i hjärnkontoret!

Tillägg: ser nu att det är lite för mycket saker på borderna ovan... måste rensa bort lite :D
.
Kram på er!
/Ansku

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så vårligt och fint!!!
Kram Camilla...

mariasvitabo sa...

Så fint! Klart en inspiration tills vi ska till med vårt matrum så småning om;-) Lycka till med operationen! Det kommer att gå bra ska du se! Köpte föresten jackan på lindex, den var faktiskt snyggare i verkligheten;-)

Kram Maria

Hem och Lycka sa...

Å så snyggt! Lycka till med operationen! Kram Mia

Mitt vita hus på landet sa...

Vilka fina bilder, det blev ju så bra med möbleringen -älskar stämningen och ljuset...riktigt snyggt!!! :-)

Ha en mysig kväll!

Hälsningar,

Madelene

Anonym sa...

jättefint:)älskar din blogg:)
Lycka till med operationen!
Kram
Lara

Beas sa...

Det kommer gå jättebra med operatonen, det är jag säker på. :-)

ansku sa...

TACK snälla för alla lycka till hälsningar!! :)

Kraaaam/A