onsdag 29 februari 2012

Vårjacka !




Godkväll!

Har hittat en såå fin jacka från Lindex! Tror denna blir riktigt fin och en blå jacka känns så rätt nu till våren :) Denna ska matchas med jeans och svarta Hunter stövlar! Jag har förresten numera korta Hunter stövlar - sålde mina höga i förra våren och köpte då de korta i stället. Tyckte de höga var så smala i modellen eller så har jag för tjocka vader ;D Haha

Nu är det bara en fin scarf som fattas.. fast jag har väl en "gammal" blommig från Vintage by fé som kanske passar till jackan :)

Kram/Ansku

5 kommentarer:

mariasvitabo sa...

Snygg jacka! Är också på jakt efter en, ska genast kika på denna!

Kram Maria

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Vad fint !.dom verkar ha mycket fint på Lindexs...
Vad fin med stövlar . vill ha !såna !

Ha en fin dag! :)

Kramar Sirpa

Anonym sa...

KAn tipsa om Huntress modellen, har dem själv, den kvinnliga motsvarigheten till Hunters som är bredare

sa...

Hei, jeg kjøpte den forrige uke og nydelig sjal på Benetton til, ligger et innlegg på bloggen om det :)
Den er superfin :)
Klem Anette

Industri house sa...

Jättesnygg jacka! Jag brukar faktiskt ofta ha tur att hitta en hel del fina saker på lindex. Ha det gott i helgen, kram jessica.