tisdag 6 juli 2010

Badrummet


- liten glimt från vårt badrum -


.

Hej på er,


Idag målade jag knoppbrädan vit.. får känna efter ett tag om jag behåller färgen :D Vi (läs sambon) ska nog bygga ett litet skåp från ett gammalt fönster och placera ovanför knoppbrädan.. man behöver ju lite förvaring i ett badrum oxå! En spegel ska oxå sättas upp.


Badrummet är svårt att fota då det är ganska så litet.. Ska försöka fota lite mer helhetsbilder när det är klart med alla detaljer :))


Imorgon bär det iväg till Kolmården :D Oliver får träffa sina kusiner som ska dit med en bussresa från Finland! Elmer ska med och lämnas till en hundpensionat under tiden vi besöker djurparken. Någon som har tips på mysiga inredningsbutiker i Norrköping ?? ;)

.

Kram/Ansku

6 kommentarer:

Madame Vit sa...

Lika fint som vanligt :) vilken färg använder du? Kram Fia

Sofia sa...

Vackert och fridfullt med vitt!

Ljuva HEMligheter sa...

Vilket fint badrum! I Norrköping kan jag tipsa om butiken Drömgården på Drottninggatan, där finns mycket fint! I kvarteret Knäppingsborg finns flera mysiga butiker och matställen i vacker miljö. Hoppas ni får en fin utflyktsdag!
Kram Lotta

Anonym sa...

Ansku, vilket otroligt vackert namn!!! Bloggen din, ett riktigt fynd för mig att hamna på, och jag trillade in genom en annan bloggvän! Nu skall jag insupa Din atmosfär!

Agneta

Lantliga drömmar sa...

Hoppas ni får en skön dag i kolmården ! Nilla

Nilla Q sa...

Hej!

Det var ett tag sen jag bloggade, hade nästan glömt hur fin din blogg är!! Underbara bilder och härlig inspiration:)

Ha det bra i Kolmården!

Kram Pernilla