fredag 18 juli 2008

Lillkillens byrå






Jag var bara tvungen att visa denna byrå efter att Julia visade sin Garderob. Byrån var från början en vanlig 5 lådors byrå av furu som sambon förvandlat till en lite finare variant ca 2 år sedan. 2 lådor har tagits bort och satt ett hyllplan i stället. Övredelen av skåpet kläddes invändigt med panel. Jag är faktiskt riktigt nöjd med slutresultatet. Tyvärr finns det ingen före bild. Inte lika ljuvligt som Julias skåp men fint iaf.
.
Och återigen än Maileg kanin på bilden. Den är nog en av det första jag köpte, och ni ska veta att det är nästan 6 år sedan.. länge länge innan jag ens hade barn. Blev bara så förtjust i dessa söta kaniner och kunde inte låta bli. Det var nog en och annan kompis till mig som tyckte att jag var inte riktig klok, hihi..
.
Ha nu en riktig skön helg alla läsare !

kram A-M

Inga kommentarer: