söndag 7 april 2013

Några POMPdeLUX favoriter vår 2013
 

En blåvitrandig enkel långarmad till Alvar!



Finfina tröjor med bröstficka till båda barnen!


 
Tunna sköna jeans & shorts till Alvar. Storebror fick matchande långshorts.
 


Fina mysishorts till Oliver, matchar fint med luvtröjan. Farfarströjan är en favorit, denna ovan dock från förra årets kollektion.


Finfin luvtröja till Oliver. Lillebror fick en lika fast i färgen navy.


Och visst kan man göra fynd även till sig själv - finfin scarf till mamman i huset! :) 


Godkväll!
 
Ovan några av mina pojkfavoriter från vårens PdL kollektion!
 
Hoppas ni haft en skön helg! Våran helg började inte på bästa sätt kan man konstatera. Medans gubben hämtade pizza i fredags kväll så hittade vår nyfikna påhittiga Alvar en läkemedelstub som han "smakade" lite på.. detta läkedemel visade sig vara farlig även i väääldigt små mängder så efter telefonkontakt med giftinformationscentralen var det bara att sätta sig i bilen och åka till akuten i Karlstad (även om jag misstänkte att salvan förmodligen smakade så illa att han verkligen bara smakade yttepyttelite, men detta kan man ju aldrig veta med säkerhet). Allt gick bra som tur var!
 
Vrålhungriga efteråt på McDonalds.. hahaa kan tänka mig att några undrade vad vi har för vanor ;D Halvtiotiden på en fredagkväll med småbarn på McDonalds :)

Under helgen har O haft innebandycup så jag har varit ensam hemma med barnen om dagarna. Känner mig inte direkt utvilad efter denna helg.. Så snart blir det natti natti.

 
Kram/Ansku
 

1 kommentar:

Jennys Vita Villervalla sa...

Ljuvliga kläder och superficiell scarves till dig!
Kram!
Jenny