måndag 11 juli 2011

Sockerärtor, mums mums :)

"Gasolhuset" målades vitt då det byggdes för 4 år sedan för att lättare kunna se om vi vill måla hela huset vitt eller behålla den ljusgula fasadfärgen. Olof tycker vi ska måla vitt, själv kan jag inte bestämma mig :)

Bakom denna uteplats har vi satt upp armeringsjärn, där jag planterat klätterrosor samt en humle. 

Vid kökslandet växer det fint! Nästa år ska jag nog utöka landet med ett par pallkragar :)


Hej hej !

Hoppas er helg varit skön! Själv var vi en snabb sväng till Karlstad och shoppade lite i fredags kväll. På lördag kväll var vi bjudna på sushi hos goa S & D. Första gången jag åt sushi och det var faktiskt gott :) ! Men jag är kräsen vad gäller mat, så åt inga räkor :D. Under helgen målade jag äntligen om "Brafab utemöblerna" som såg inte alls fina ut efter en hel vinter utomhus ;) Men efter lite ny färg är dom som nya igen! Ikväll ska jag fortsätta och rensa ogräs, bara knotten håller sig borta!

PS. Under kvällen kommer jag att lägga ut lite nya produkter på hemsidan, så kika gärna in i butiken!


Ha en härlig kväll!


Kram/Ansku

2 kommentarer:

Millygarden sa...

Fint med både det gula och vita på ert hus!


Ha en fin vecka!
Kram Marina

Anonym sa...

Så fint!