lördag 9 juli 2011

Alvars rum !

 Lite ändringar vid hyllan. Nu har blöjorna fått plats här :) Hängslar från Zara. Det fina byxorna har min mamma stickat!

Vägghylla från Oliver furniture. Flaggirlang, prinsessan på ärten säng, apa, stor bokstav A samt träbil från min butik. Sängen är bäddad med Hemtex/Lexington.



 En gammal Juno säng. En omgjord Jysk byrå som får stå för klädförvaring tills gå-in-garderoben är klar.


Hej på er !

Hjälp vad krångligt det ska helt plötsligt vara att få till ett inlägg. Vet fortfarande inte vad som var felet, men plötsligt gick det att ladda upp bilder idag.. Tack snälla som lämnat kommentarer i förra inlägg! Hade faktiskt provat med både HTML och skrivläge, men hjälpte inte det heller. Och provade massa annat också, men icke. Hoppas det bara var något tillfälligt fel, och att problemet inte återkommer :) !

Här hemma har jag hållit på att ommöblera i Alvars lilla rum ( som verkligen är pyttelitet, endast ca 7 kvadrat ). Ovan några suddiga glimtar från rummet! Jag flyttar desperat runt de få möblerna, men det blir liksom inte bra.. :(  ! Efter att jag tog bilderna häromdagen så har jag flyttat sängen och byrån en gång till :D. Skulle kanske vara finare = "lugnare för ögat" med liggande råspont vid fönsterväggen i stället för originalvägg.

PS. TACK söta ni som röstat på mitt bidrag i tävlingen om Sveriges charmigaste hem ;)! Skulle verkligen bli jättejätteglad om vårt hem kom bland de tio finalister.. :)


Kram/Ansku

2 kommentarer:

Hjemmekjær sa...

Hei!
For et nydelig barnerom, - og for et nydelig innredet hus!! Virkelig en rød tråd gjennom hele huset....lekkert er det!!
Jeg er innom her fast, men er ikke så flink å legge igjen spor.... Nå måtte jeg!!;) Så flink du er å style det til!!!

Ha en fin fin søndag!!

Anonym sa...

Du tyckte ju själv att det var för mycket vitt. Behåll som den är eller ta en annan färg tycker jag!