torsdag 19 maj 2011

Förälskad i pesto !




Hej på er !



Kikar in en snabbis och önskar alla en härlig dag!


Jag har blivit småkär i pesto, mums så gott :) !! Pestosallad har blivit en storfavorit :D!

Enkelt och gott! Våran variant innehåller oftast pasta, ruccola sallad, gröna paprikafyllda oliver, Euroshoppers fetaost, tomater (körsbärs ellet soltorkade eller både och :)), pesto, olja samt svartpeppar. Zetas pesto med färsk basilika är svår att slå :)


Nu ska jag fortsätta och jaga en annan sak som jag blivit kär i :) Rabens Saloner Balboa klänning i färgen Desert sand - den hade jag gärna velat ha på mig på dop till helgen.. Den fanns på Paviljongen i Karlstad, men mammakilorna har gjort sitt och i storleken M var ärmarna för trånga, och storleken L var förstås slutsåld, suck. Såååå typiskt! Håll tummarna att jag hittar klänningen! I Sunne finns det en butik som säljer Rabens, så måste ringa dit. Har kollat på nätet, men inga träff i den färgen :( ! Allra bäst om den finns i Sköna Clara i Kokkola i Finland så kan min brors fru hämta den och ta med hit..



Kram/Ansku

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

jag är oxå inne i en "Pesto"-period- så gott. Hoppas du få en fin helg/ Johanna