måndag 16 maj 2011

Dopkort




Hej på er !


Nu börjar det bli bråttom.. till helgen är det dags för Alvars dop :). Idag måste jag tvätta dopklänningen samt skriva en handlingslista för vad som fattas. Blommorna är iaf beställda, inte illa ;D. Enkla vackra vita pioneér! Ovan lite glimtar av de finfina inbjudningskort. På fredag tänkte jag baka lite med min brorsdotter! Chokladmuffins á la Leila med vita & ljusblå & ljusgröna toppar blir vackra och somriga, hoppas goda också :)!


Hoppas ni får en härlig dag! Vill ha solen tillbaks !!!!!!!!!!!!!


PS. Ska göra nån dag framöver ett inlägg med svar på alla frågor som trillat in.. Jag är urusel att svara på frågorna :(, men ska försöka samla ihop alla obesvarade frågor med svaren i ett och samma inlägg :) Därefter ska jag svara i kommentarrutan under mina inlägg, blir nog smidigast så.


Kram/Ansku

Inga kommentarer: