torsdag 3 mars 2011

POMPdeLUX spring/summer 2011

En glimt av Olivers rum - skolbänk finska huuto.net, taklampa & emaljhinkar Ikea

.

Hej på er :)


Igår var söta Anna från Karlstad hemma hos oss och presenterade ljuvliga barnkläder - hade nämligen bokat in ett POMPdeLUX homeshopping arrangemang ! Underbart vackra danska barnkläder :) Det blev dyyyrt för mig, det fanns ju sååå mycket fint och kunde inte låta bli att beställa massa kläder :) !! Gå in på deras hemsida och kolla in den nya kollektionen, ack så fina flickkläder..


Ska bestämt ha arrangemanget även till hösten!


Hade bakat en ananaspaj samt en mandarinpaj som bjöds med vaniljglass, smarrigt ! TACK Anna och alla goa ni som var med på homepartyt :) !


Kram/Ansku

3 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Vad roligt att du säger det! Jag har också fått förfragan om ett sådant party och det verkar lovande! Måste bara få lite ordig här hemma först! Är sååå trött på renovering och bygge just nu, jag får njuta av din vackra barnkammare den är verkligen inspirerande!

Hoppas du får en skön dag! Kram Miriam

Nanna sa...

Det där lät kul! Tur att jag inte har barn så jag slipper bli mer fattig på allt jag köper ;)

Kan du inte lägga upp recepten på Ananaspajen och Mandarinpajen? Lät så himla gott!

pysseltanten sa...

Superfint på sonens rum...:))
Tips till den tråkiga fogen på toan...Finns FOG-penna...tror i svart o vitt...att köpa i färgaffärer...kostar inte skjortan heller...:)
Kraamizar Git